otrdiena, 2012. gada 10. aprīlis

vasaras lietus lāses sejā ;)


He, un te atkal es :D gribēju tikai pastāstīt, ka man šodien bija brīnišķīgs rīts!!!!
Vakardien atgriezās mans reiki skolotājs Marks ar draudzeni no Indijas salas, šodien devos viņus satikt, lai brokastotu. Baudījām brokastis 2h garumā un priecājāmies par dzīvi, nebiju viņus tiks sen satikusi, ļoti laimīgi un sirsnīgi cilvēki ;) Tad es veicu vēl mazos pirkumiņus un devos atpakaļ uz mājām...pa ceļam sākās stiprs lietus, bet es palēnināju soli... un paceļu galvu debesīs...eju smaidu un gribas lekt gaisā no laimes... es nevaru izstāstīt- tik dīvaini, ka cilvēks var tā atvērties, un baudīt tik skaistu- vienk. dabas parādību... es priecājos, kā bērns karstā vasarā lēkājot pa peļķēm... cilvēki visapkārt k.kur skrien, k.ko ķer... bet es eju un baudu... vienīgais pietrūka baso kāju...te nav prātīgi staigāt pa ielu ar basām kājām, it īpaši, ja vēlies lūkoties debesīs J
Vispār manas viesnīcas īpašnieks ir superīgs, vakar vakarā mums atkal bija brīnišķīga saruna par cilvēkiem... un viņš mani uzaicināja pie savas ģimenes vakariņās- šodien vai rīt J es esmu ļoti priecīga, man liekas, ka tādās vietās jau var saprast to īsto būtību- vietējo cilvēku ģimenēs... vispār foršas lietas notiek J

Tagad, uzmanību, uzmanību: man ir ļoti ir nepieciešams ātrvārītāja katls... tas nav joks J atceros, ka mums bērnībā bija, tagad mamma saka, ka vairs nav... varbūt kādam tāds ir saglabājies??? Tas man ir vajadzīgs, priekš ajūrvēdas procedūras... es būtu ļoti pateicīga, ja kāds gribētu man to pārdot!!!!
Zemāk bilde...k.kas līdzīgs šim... protams, bez oranžās caurules... tur no augšas nāk tvaiks... gaidīšu ziņu!!!! 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru