sestdiena, 2012. gada 28. janvāris

Dzīve ir skaista! Dzīve esam mēs paši!!!


Hei, hei ;)
Ir pagājis laiciņš, kopš pēdējo reizi rakstīju...bet man ir pāris stāstiņi/jaunumiņi sakrāti J
Esmu uzzinājusi, ka Indijā ir seši gadalaiki, attiecīgi...pa 2 mēnešiem... vissliktākais laiks manā galā ir jūlijs un augusts, jo tā ir lietus sezona...praktiski nav iespējams iziet no mājas... vēl uzzināju, ka bērni uz skolu iet 6 dienas nedēļā...un atpūta viņiem ir tikai 2 mēneši gadā ;) tā, kā pasmaidām par to, cik mums ir burvīgi iekārtotas darba dienas/brīvdienas... J
Šodien saņēmu no ķīmiskās tīrītavas pirmo reizi drēbes... viss ir kārtībā... tagad tīri tā informācijai: džinsas vai bikses maksā 20 sant., tad džemperis 25 santīmi... un plus tam es vēl palūdzu tikai izgludināt vienas bikses un tas maksāja 5santīmus... ķīmiskā tīrītava man ir tepat blakus...3 min. gājiens...tāpēc es varu atļauties paslinkot un nepirkt gludekli, jo tas patiesībā man izmaksās lētāk J par lielajām drēbēm...tas noteikti ir labs variants, jo atpakaļ tās tiek atdotas tīras un smaržīgas, izgludinātas J mazās drēbes es, protams, mazgāju pati J
Man ir pāris mutiski ielūgumi uz čaju – tā vietējie sauc savu tēju! Pagaidām es vēl neesmu pie viņiem bijusi, visiem tikai atbildu, ka kādu dienu, jo būšu šeit vēl ilgi ;)
Vēl es gribu pastāstīt par cilvēkiem, ko esmu iepazinusi... pēdējā laikā esmu sastapusi diezgan daudz dažādus cilvēkus, tiesa gan, ka pārsvarā tie ir tūristi...kaut gan nosacīti tūristi, jo daži šeit dzīvo pāris gadus...daži pāris mēnešus un daži regulāri šeit pavada pāris mēnešu gadā un tā tas turpinās jau pāris gadus pēc kārtas... esmu ieguvusi arī dažus vietējos paziņas:
Man te uz ielas ir superīgs jauns pāris: - Indietis + Japāniete...viņi abi pārdod bungalo lietas...nu tādas līdzīgas bungām lietas... es pagaidām vēl neesmu tās nopirkusi, taču iespējams es tās nopirkšu...jo es uzzināju, ka manas jaunās mājvietas- jā, jā atkal jaunās saimnieks, pasniedz mūzikas stundas...Jūs pat nespējiet iedomāties, kas tie ir par ritmiem, negribot gurnus gribas grozīt...uhhhhh : D, bet, protams, mans aukstais latvietes temperaments neļauj man to darīt uz ielas, vismaz pagaidām...redzēsim, kas un kā būs tālāk :D
No vietējiem vēl man ir labs draugs mūks vārdā Bagro, viņš ir tibetietis...kas aizbēdzis no Tibetas, jo kā jau droši vien daudzi zina, tur ir problēmas ar Ķīnas attiecībām...nu lūk viņš nav parasts mūks... izrādās, ka viņam ir savs stāsts...un sava grāmata, ko es nopirku tikai vakardien...grāmatas mērķis nav kļūt slavenam vai pelnīt kaudzi naudas...tas ir vienk.stāsts/stāstā, lai cilvēki zina, kas notiek ar Tibetiešiem...būtībā stāsts par ieslodzītajiem/par spīdzināšanu un tml.ar daudziem foto... domāju, ka par šo cilvēku es kādu dienu uzrakstīšu atsevišķu stāstu...viņš ir ļoti īpašs ar ļoti īpašu misiju šajā dzīvē...
Tad nu stāsts nāk par manu jauno istabu...iepriekšējā nebija slikta...bet kāpēc neizmantot iespēju un nedoties uz k.ko vēl labāku... tad nu es vienu dienu kafejnīcā, kurā izmantoju internetu iepazinos ar vienu britu, kurš Indijā ir pāris mēnešus gadā un jau pāris gadus pēc kārtas...viņš kā jau pieredzējis tūrists, atrada man skaistu viesnīcas numuriņu, varētu pat teikt, ka tie ir apartamenti...es uzņēmu mazu filmiņu, lai var saprastu kas un kā...man ir skaists skats- vienk.vārdos neaprakstāms...man ir milzīga gulta, karsts ūdens, istaba/viesnīca un tās apkārtne ir ļoti tīra, bet tas vēl nav viss man ir sava virtuvīte, kur, ja godīgi vēl neesmu gatavojusi, bet, ja rītdien būs lietus, tad es noteikti izmantošu šo dienu, lai k.ko pagatavotu... cena par istabu tieši tā pati 3,5Ls nakts...bet šeit ir viens bet...es te būšu tikai pāris nedēļas, jo 20/02 šeit atbrauc cilvēki uz jogas nometni, kas te ir katru gadu, un tad nu visa viesnīca ir pilna! Par cilvēku, kas man palīdzēja šo visu pasākumu noorganizēt...grūti teikt, varu tikai pozitīvi atsaukties, jo viņš ir ļoti interesants, viņš ir šamanis, bet bez dzīvnieku upurēšanām un tamlīdzīgām lietām, vēl viņš ir Reiki meistars...lielāko daļu laika, kad ir šeit pavada augšā kalnos meditējot... es sāku apsvērt domu mācīties pie viņa Reiki...bet laiks rādīs...vienk.būtu labi, ja es varētu dot cilvēkiem enerģiju izmantojot visuma kanālu nevis atdodot savu...un protams visas pārējās lietas...pasargāt sevi no vampīriņiem :D 
 

Vakardien iepazinos ar Lisseti no Holandes un ar Džordžu no Anglijas... Lissete ir šeit uz pāris mēnešiem, lai vienk.pierakstītu tikai un vienīgi stāstus par citiem cilvēkiem, vai nav fantastiski...un, ja godīgi to šeit patiešām ir ļoti daudz...es patiesi baudu visdažādāko cilvēku sabiedrību, jo kas ir būtiski, neviens no cilvēkiem, ko pagaidām esmu satikusi nerunā par naudu, par sliktu laiku, politiku...vai citām muļķībām, kam mēs ikdienā pievēršam tik lielu nozīmi, šie cilvēki ir ļoti pilni ar informāciju, kas atklāti sakot...par vienk.būtu izmantot vārdu...pārsteidzoši...
Es esmu šeit lai mācītos...un mācītos nevis vienk.to, ko skola dod (kas ir lieliska, esmu vairāk kā apmierināta ar savu pasniedzēju, tikai viņš dod nereāli daudz informāciju, ko es absolūti nevaru salīdzināt ar iepriekš iegūto informāciju Latvijā- diemžēl)...es esmu šeit arī lai sakārtotu sevi...cilvēki mēdz teikt, ka Tu satiec tos, kas Tev dzīvē jāsatiek, un es par to esmu vairāk kā droša, vismaz pagaidām man apkārt ir fantastiski cilvēki...laikam kādi esam mēs paši tādus cilvēkus arī satiekam...
Man, protams, pietrūkst mana vīra un Medutiņa, ģimenes,  pietrūkst draugu un pietrūkst klačiņu ar manām meitenēm saloniņā, bet es ceru, ka spēšu šīs sajūtas, šo jauno informācijas vilni nodot arī esot mājās... Dzīve ir skaista! Dzīve esam mēs paši!!!
Par to, kā man te vēl iet...negribu atkārtoties... bet nesen rakstīju savai draudzenei: 
Man liekas, ka tik daudz smaidījusi kopumā es vēl neesmu nekad, un tik daudz smējusies....tas, ka dāvāt smaidu saviem mīļajiem/draugiem...tas ir viens...bet tas, ka uz manas ielas, es eju un jokojos ar pilnīgi parastiem cilvēkiem...tas ir super.... es katru rītu ceļos pirms saullēkta... sagaidu to.... nu skaisti.... es esmu ļoti apmierināta...  lūk arī bildes no šī rīta saullēkta... 






Laika sev daudz nav, piemēram, palasīt man praktiski neko nesanāk... žurnālus nopirktos neesmu pat atvērusi... un diez vai atvēršu... bet man ir laiks papļāpāt ar interesantiem cilvēkiem, laiks pastaigāt pa bodītēm 
Es katru dienu eju pastaigās...pēdējās pāris dienas sagaidīju saulrietu skaistā vietā... 
Nu būtībā.... es visu laiku mainos...nu vismaz es tā domāju, bet tas viss ir uz labu... 
alkoholu neesmu dzērusi, un diez vai dzeršu, ja nu vienīgi k.kad kādu vīna glāzi, bet pagaidām izskatās, ka nē.... pīpēt pīpēju...bet domāju, ka vairs ne ilgi... gaļu es neēdu, jo pirmkārt, bail un otrkārt te ir ļoti daudz citu iespēju...ņam, ņam te ir... pārsvarā man garšo tibetiešu virtuve ... nu apmēram tā man iet...Rītdien ir svētdiena, neesmu droša, kā to izmantošu: ir vairākas opcijas... ar Holandieti Lisseti un viņas draugiem iet augstu kalnā... vēl viena opcija... ja līst lietus pagatavot ēdienu un mācīties (ko vajadzētu, bet ļoti negribas)... trešā opcija, ir aizlaist k.ko apskatīties....
J nu tā k.kā....
Lai Jums lieliska svētdiena J un smaidiet!!!!
P.S. kafejnīcu slēdz ciet, un video vēl nav ielādējies, es to apdeitošu drīzumā!!! 




3 komentāri:

  1. Labdien, Aija! Novēlu Tev jau drīzumā pēcpusdienas tēju pie draugiem :) Tas būs tas, ko Tu pēc atgriešanās Latvijā atcerēsies visvairāk :) :)

    AtbildētDzēst
  2. Lasam kopā ar Lieni un nebeidzam priecāties par Tavu atvērtību pasaulei! Pēc sevis zinu, tikai tādiem cilvēkiem tad arī paveras vienreizēja iespēja saprast daudzu lietu patieso būtību, jo tikai atvērta sirds un neviltota labvēlība atslēdz citiem nepieejamās pozitīvās dzīves pieredzes durvis! Tikai tā vien turpini, neskumsti un turpini smaidīt! Gaidot mājās un sveicinot no ļoti saltās Rīgas - Viola un Liene!!!

    AtbildētDzēst