otrdiena, 2012. gada 24. janvāris

mazie izspiedēji...tā ir atstrādāta tehnika...


Hei, sākšu ar to, ka atvainošos par savu gramatiku... reizēm vienk., nav laika pārlasīt... paldies Mārim par sanskrits vārda pareizrakstību... vienā rakstā es lietoju šo vārdu, kā santikrists... iepriekšējā kā sanscripts... ja, konkrēti par šo vārdu, tad es sapratu, ka k.kas nav ar to kārtībā, bet neiedziļinājos :D centīšos turpmāk sekot līdzi... un, reizēm pārlasot blogā publicēto ziņu, vairāk kārt pamanu arī liekvārdību ;) vārdsakot, laidiet caur pirkstiem manu gramatiku ;)
Gribēju Jums pastāstīt par vietējo iedzīvotāju attieksmi...kas un kā... Vispirms jau, viņi ir laipni, satiekot uz ceļa vēlas paspiest roku, vai nofotografēties- tā kā nebrīnieties, ja kādos saitos būs redzama mana seja :D Pārsvarā visi domā, ka es esmu no Amerikas...nekad nevarēju iepriekš iedomāties, ka es k.kādā veidā ar to varu asociēties, bet tad es sapratu, tas laikam ir tāpēc, ka esmu gara auguma, iespējams viņi domā, ka spēlēju basketbolu vai k.ko tml. Vēl ir varianti par Zviedriju...patiesībā, es pati arī saku, ka Zviedrija, ja viņi nesaprot, kas ir Latvija vai Baltijas valstis... vakardien izskanēja jauna versija... Krievija... nezinu vai pie vainas ir Ugi (tiem ir vilniņa, un šobrīd ir diezgan silts, ja pie 0 grādiem vini staigāja plānās jaciņās, tad pie + 20... paši variet iedomāties)... pavisam cits cilvēks, kāda maza veikaliņa īpašnieks arī jautāja vai Krievija, teica, ka sejas vaibsti atbilstoši...pārsteidzoši bija tas, ka šis cilvēks runāja ļoti tīrā angļu valodā...
Kad mani ierauga, pārsvarā visi smaida, atskatās...vai skaļi pīpina, neatlaižot signāla tauri, kas mēdz būt diezgan traumējošs pasākums :D Par pīpināšanu...šeit ir īpaša sistēma... atkal atsaukšos uz to, ka dzīvoju kalnos... pārsvarā aiz līkuma nevar redzēt vai ir gājējs vai mašīna, tad, lūk, viņi brīdina visu laiku pīpinot...patiesībā gudra sistēma... jo domāju savādāk šeit būtu diez gan daudz negadījumu...jo ceļi nav norobežoti... tiko atcerējos, kad mēs svētdien braucām 2,5h uz Masrur templi no Kangras... izkāpjot man bija ausis aizkritušas :D
Vēl pavisam nesen, šķiet svētdien gribēju teikt, ka šeit nav mazu bērnu, kas ubagotu un citu. Ja godīgi, tad šeit ubagu nav, vai vismaz man nav nācies redzēt, vai arī viņiem vēl nav sākusies tūristu sezona :D Man sestdien pie kafejnīcas pienāca klāt veca tantiņa, un otrs gadījums bija vakardien... eju pa galveno ielu, pieskrien klāt mazs, nošmulējies puisīts...vecums 5 gadiņi, nāk man līdzi neatkāpjoties ne soli, runā ļoti labi angliski... sākumā, no kurienes Tu esi, tad par sevi pastāsta, tad sniedz roku, kad nosaucam viens otram vārdus....pēc tam saka, vai Tu man vari nopirkt k.ko paēst...es saku labi, tikai k.ko maziņu... patiesībā šis puisīts likās ļoti simpātisks un draudzīgs, bet ar prātu es uzreiz sapratu, ka tā ir krāpšana...bet mums taču visiem ir sirds... ejam vienā veikaliņā, viņš paķer lielu sausā piena paku, es saku, ka varu viņam nopirkt maizi vai rīsus... bet viņš lūdzas, ka vajadzīgs ir pieniņš, es prasu pārdevējam cik maksā...2,8Ls... es saku sorry, nav variantu, tad viņš paņem un rāda vidēju paku, cena, kādi 2Ls...es saku nē...ka varu nopirkt rīsus...tad viņš paķer mazo piena paku, k.kur 1,2Ls...bet tad man jau sākas principa jautājums par krāpšanu, kā tādu... es pateicu, ka nepirkšu, viņš visādi lūdzās, lika plaukstas kopā, gandrīz raudāja...bet es sapratu, ka tā ir vesela sistēma... iedomājaties, ja viņš vienk. ubagotu, es iedotu kādus 10sant., šeit viņš nopelna no cilvēka no 1-3Ls un iespējams vēl tur ir iesaistīts veikals, uz kuru viņš velk tūristus... skumji, ka bērni tiek izmantoti šādam mērķim! Redzēs, kas te būs pēc kādām 2 nedēļām, domāju, ka šis ir tikai sākums ;) Mazais puika, kad gāju prom teica, ok rīsus, gribu rīsus, bet es teicu ne šodien...palikām pie tā, ka kādu citu reizi.... es savu solījumu izpildīšu, vienk.nopirkšu rīsus citā veikalā... ;) un vēl domāju, ka nopirkšu konfektes šādiem gadījumiem... J
Man šodien atkal jauka diena...tagad ir gandrīz 10:00 un ārā saule karsē... ēnā vēss...
Lai skaista diena!!! 




4 komentāri:

  1. Aijiņa, Tev ir saule un tas ir lieliski:) iepriecināja tavs apraksts un bildes:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. centos, centos :)) Es arī Tev sūtu kādu saules stariņu, lieliskai dienai!

      Dzēst
  2. Manu mīļo saulīt, sveika, nu ja kāds cilvēks mani spēj no sirds pārsteigt, tad tā noteikti būsi vienmēr Tu un tikai Tu !!! Bravo par kārtējo pasaules gudrību izzināšanu, es tik ļoti ilgojos pēc prasmīgu roku pieskārieniem, jo visu , ko līdz šim esmu mēģinājusi baudīt Latvijā ir diemžēl bijis nožēlojams atgarinājums ... tāpēc atver sirdi, prātu un acis, lai ar katru ķermeņa poru uzsūktu gadsimtu krātās ajūvedas zināšanas!!!
    Ar nepacietību gaidu tavus jaunās dzīves pētniecības stāstus!Bučas mučas arī no Lienītes!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viola, fantastisks kompliments: zini, anļu valodā ir lielisks teiciens: You make my day ;) Paldies!

      Dzēst