piektdiena, 2012. gada 20. janvāris

visā manā pilsētiņā pazuda elektrība...


Tā, tā, tā... tieši kā es pagājušajā reizē ievietoju blogā jauno informāciju, viesnīcā un vispār visā manā pilsētiņā pazuda elektrība... tā, kā tas bija vakars, tad daudz nesatraucos par to, pats smieklīgākais ir tas, ka tieši vakarā sazvanoties ar Buciņu, es viņam teicu, ka šeit tā mēdz notikt, un, lai neuztraucas, ja neesmu uz sakariem! No nesen iegūtajiem paziņām uzzināju, ka iepriekšējo reizi tas bija uz veselām 9 dienām, crazy...vai ne!?! Un teicu Buciņam, ka šādam gadījumam vajag nodrošināties ar to, lai viss visu laiku būtu uzlādēts, un sveces nopirktas. Strādā tā intuīcija, saki, ko gribi, tikai vot vajadzētu iemācīties to prātu atslēgt mazliet maliņā! Protams, sveces nopirkt es nepaspēju, jo no sarunas brīža līdz elektrības pazušanai pagāja tikai labi, ja viena stunda, un tas bija jau vēls vakars!
Vakardien pamodos istabā bez elektrības, un līdz ar to arī boileris nestrādāja...sekas skaidras... atkal extreem dušas piedzīvojumi, šoreiz bez šampūna :D
Uzreiz tapa skaidrs elektrības pazušanas iemesls... sniegs... ļoti daudz sniega... zemāk ielieku arī bildes, lai paši variet salīdzināt un atrast atšķirību.... k.kas tur būs pazudis :D??? 


Tā, kā es dzīvoju diezgan augstu kalnos, tad patiesībā šeit augšā tikt ir neiespējamā misija, kad notiek k.kas līdzīgs...bet mans meistars/skolotājs veiksmīgi cīnījās un ar kādiem 3 transportiem veica 20km attālumu no savas mājas...sāka ar motorolleri, ko nomainīja pie drauga pret mašīnu, tad kādus pāris km gāja kājām un beigās pēdējos uzveica ar taxi... diezgan jauks ceļš :D
Skolotājs teica, ka šai vietai tas ir ļoti neparasti, pēdējo reizi tas bija 60.gadus atpakaļ, sniegs te mēdz uzsnigt, bet ne jau tādos apjomos!!!!!
Skolā man par laimi, mēs grupā mācīsimies tikai divas, jo šī nav sezona, parasti normāli sezonas laikā liek grupas pa 6-8 cilvēki, bet tas ir sezonas laikā. Mācības būs nereāli sarežģītas, es, ja godīgi pirms tam pat nestādījos priekšā, ka tas viss būs tik sarežģīti...zināju, ka būs grūti, bet nu....no comments... Skola nodrošina mūs ar pilnīgi visu, kas ir nepieciešams mācībām...mums būs kopumā 5 grāmatas, kas naturāli būs jāiezubra...šajās grāmatās ir izmantots ļoti daudz santikrista valodas vārdi, nemaz nerunājot par to, ka vispār visas grāmatas ir angļu valodā un tā pavisam noteikti nav sarunvaloda... šodien (piektdiena) es pēc skolas iešu pa grāmatnīcām meklēt santikrista valodas vārdnīcu vismaz uz angļu valodu... Pirmā grāmata, kas ir jāstudē ir ok, jo par laimi, es Latvijā veicot konspektu esmu izkonspektējusi k.ko ļoti līdzīgu... pretējā gadījumā...tas es nezinu, kā būtu iespējams, jebkurā gadījumā man ir jāmācas arī šī angļu valodas grāmata, jo eksāmeni būs angļu valodā... tas ir grūti... Vakardien pirmajā tikšanās reizē runājām tikai par izglītības sistēmu Indijā, par ajūrvēdas izglītību, kā tādu, kā tas iedalās... tas, ko es iegūšu ir pielīdzināms māsiņas/masieres izglītībai, kas būs spējīga noteikt katra cilvēka konstitūcijas tipu (Ajūrvēdā visi cilvēki tiek pārbaudīti pēc 3 konstitūcijas tipiem, katram no mums ir visi trīs, tikai kāds no tiem var būt vairāk, kāds mazāk, galvenā doma ir, kad visas konstitūcijas ir līdzsvarā, cilvēks ir vesels), šeit es apgūšu ne tikai masāžas, bet arī iemācīšos sagatavot naturālus medikamentus, smēres un tml .lietas...tiešām ļoti daudz, kas ir jāapgūst un jāiemācas...Tagad gaidu savu grāmatu par augiem, jo tur katram augam sākumā ir nepieciešams iemācīties 5 nosaukumus (santikristā, latīņu valodā, angļu valodā auga nosaukums un tā mātes nosaukums... un, protams, arī latviešu valodā ir nepieciešams saprast, kas tas ir par zvēru)...tiklīdz saņemšu grāmatu būs jācenšas apgūt vismaz 20 augi dienā (tātad 100 jauni nosaukumi, patiesībā pat vairāk, jo daudziem ir sinonīmi vairākās valodās)+ tam visam vēl paralēli lekcijas. Man teorija būs vismaz vēl mēnesi un tikai tad mēs sāksim k.ko darboties uz priekšu. Tas, kas ir plusiņš, mums būs arī visu augu paraugi- dzīvajā, tā, kā iespējams, tā būs vieglāk atcerēties. Par izglītību iegūstamo kopumā, mans skolotājs ir ar doktora grādu beidzis specialitāti Ajūrvēdas ārsts, un viņš teica, ka būtībā, ar šīm zināšanām (ko es iegūšu) normāli māsiņa asistē ārstam un izdara visu lielāko darbu, kas ir atveseļošanās process, jo ārsts nosaka cilvēka diagnozi (īpaši smagos gadījumos medmāsa to nevar izdarīt), un attiecīgi māsiņa ir tā, kas tālāk veic, gan masāžas, gan sagatavo augus un seko līdzi cilvēka veselības izmaiņām.) Pats skolotājs ļoti patīkams cilvēks, viņš vienk.ir dzīves gudrs cilvēks! Viņa bērnības sapnis bija kļūt par armijas cilvēku, jo viņš uzauga netālu no vietas, kur tie trenējās, viņa ģimenē visi bija ārsti un dziļi saistīti ar to...viņš negribēja neko tādu, tajā laikā viņš gribēja brīvību un pēc tā laika saprašanas viņš nezināja, ka armijas cilvēki ir strikti pakļauti politiskajiem spēkiem un citu pavēlēm, viss sāka mainīties, kad 11 gadu vecumā viņš vasarā dzīvojās pie vectēva privātpraksē, un redzēja cilvēku, kas ļoti raudāja no sāpēm kājās- ceļos, vectēvs pateica, kas viņam ir nepieciešams smērēt un pēc tam šis cilvēks atgriezās pēc pāris dienām (un mans skolotājs tur bija) un bučoja kājas viņa vectēvam... Viņa vectēvs bija ļoti gudrs zintnieks, dienā viņš uzņēma līdz pat 100 cilvēkiem...ajūrvēdā nav maģijas, tā ir drīzāk atgriešanās pie dabas lietām...un tad, tikai mans meistars saprata, ka tas ir patiesībā tas, kā viņš vēlas saistīt savu nākotni, turpmāk viņš ik brīvu brīdi atradās sava vectēva klīnikā. Vēlāk, kā ārsts to apguvā koledžā- augstskolā, tad doktorantūrā, kopumā vairāk kā 10 gadus, plus protams prakses slimnīcās, un vectēva gūtās zināšanas. Pēc šodienas (20/01) es esmu nonākusi pie secinājuma, ka es esmu bijusi mazliet muļķe, jo domāju, ka šeit apgūšu tikai masāžas, man sāk likties, ka tas viss ir 100 reizes dziļāk, un iespējams, ja labi mācīšos es varēšu būt tāds, kā zintnieks! Ļoti interesanti!!!
Esmu pārsteigta patiesībā par indiešiem, kā tādiem! Ir tādi nepatīkami, ir neitrāli un ir patiesi sirsnīgi cilvēki....tieši tāpat, kā jebkurā valstī...pirms biju atbraukusi, es domāju, ka man visi cilvēki uz ielām uzbāzīsies un neļaus paiet garām viņu bodītēm...tas tā nav!!! Viss ir kārtībā... kaulēties man arī sanāk....bet protams ne visur!!! Manā pilsētā dzīvo ļoti daudz cilvēku no Tibetas, ļoti daudz mūku! Vakardien iepazinos ar vienu mūku, kas ir draugs zviedru puisim Geito! Šis mūks ir nereāli interesants cilvēks, viņš nav nekāds sālsstabs, prot pajokot... piemēram.... kafejnīcā: vakariņās pie galda sēdējām 3 cilvēki vienā pusē, trīs cilvēki pretējā pusē un mūks galda galā, kad mēs pasūtījām ēdienu, viņš atvadījās un teica, ka ir vēls...jāiet gulēt (kaut arī bija kādi 19:00)...un ceļoties kājās viņš teica: ok, uz tikšanos un karaļa vieta ir brīva! :D tas tiešām bija ļoti smieklīgi, jo mūki pavisam noteikti nav ne lepni, ne augstprātīgi... Kad iepazīšu mūku labāk - pastāstīšu par viņu nedaudz sīkāk...tagad es viņu zinu tikai pavisam mazliet... Kā jau teicu, izņemot mūku pie galda sēdējām 6 cilvēki: es, Matja un Geito un vēl 3 brāļi no Zviedrijas... ar brāļiem Geito iepazinās no rīta vai pusdienās kafejnīcā, jo viņi runā vienā valodā... par brāļiem, gan ir interesants stāstiņš (vārdus es neatceros)... jaunākais brālis studē Indijas labākajā universitātē inženierzinātni (ne manā pilsētā, te viņi tikai brauc garām, kā tūristi), universitātē viņš nokļuva kā apmaiņas programmas students no Zviedrijas, viņš ir ļoti smaidīgs puisītis, tāds liekas jauns, bet gudrs, no sākuma, kad runā viņu ir grūti saprast, jo izmanto viņš ļoti sarežģītu angļu valodu, bet plus tam visam viņš arī šļupst. Abi pārējie brāļi atbrauca pie viņa ciemos uz 2 nedēļām, vecākais brālis ir k.kāds zinātnieks, patiesībā vairs neatceros, ko īsti viņš tur izgudro, bet k.ko nopietnu saistībā ar gēniem, man šķiet!!! Par vidējo brāli nezinu neko, jo viņš gandrīz neko angliski neteica... Es vienk., aizdomājos, ka ļoti gudri tie brāļi...un prieks par to... šodien vai rīt viņi tālāk dosies no šīs vietas uz tālākiem kalniem, lai slēpotu, k.kādus 1500km no šejienes, viņi izmantos lidmašīnu. Tā, kā diez vai es redzēšu viņus vēlreiz, bet tas ir absolūti neticami, cik inteliģentus cilvēkus šeit ir iespēja satikt...
Atgriežoties pie stāsta par elektrību... pa dienu, tā ik pa brīdim parādījās uz dažām minūtēm, tad atkal izslēdzās un tml. Līdz vakardien pēcpusdienā tā strādāja ar pilnu jaudu... bet iedomājoties, ka tas varētu nopirkt, es nodrošinājos un nopirku ļoti daudz siltas lietas no īstas vilnas- pārsvarā kaza.... J džemperis, pančo, pleds, cimdi, cepure, garas vilnas zeķes u.t.t.... un šodien, kā par cūcību atkal viss sāk mainīties... šodien gandrīz viss sniegs jau ir nokusis un reāli prasās gumijnieki :D Ejot uz skolu, es tā sakarsu savā vilnas džemperī :D bet skolā bija auksts, un vilku vien ārā savu pančo ;)
Ejot uz skolu, normālā pastaigā tas ir apmēram 15.min.bet pa ceļam ir jārēķina klāt vismaz 10 min. lai fotografētos... piemēram, ja nāk ģimene, viņi grib ne tikai vienu kopbildi, bet vēlas, lai tos nobildētu katru atsevišķi ar mani un Matju... :D un, tad nu paiet kāds, laiks, ja viņi ir daudzbērnu ģimene!
Par skolu gribēju vēl pateikt, ka ir vēl labāk nekā es domāju, jo viņi Tevi nodrošina ar visiem nepieciešamajiem medikamentiem, ja tie nepieciešami, ne tikai ar ajūrvēdas, bet, ja nepieciešams, tad arī ar rietumu zālēm- antibiotikām, bez maksas...tad vēl no nākamās nedēļas, (ja sapratu pareizi) šeit būs viena speciāliste, mūsu skolā, kas ir profesionāla masiere, un mums pie viņas iziet masāžas kursus (tā, kā palutināt sevi) maksās par 70% lētāk... patiesībā masāžām šeit cenas jau tā ir labas, bet ar tādu atlaidi, man šķiet, ka cena būs 1-2Ls par reizi.... skaisti ;)
Labs ir, šodien pietiek rakstīt... pirksti nesalst :D , bet ir jāsāk mācīties... ;) Lai skaistas brīvdienas Latvijā ;) starp citu, man mācības ir 6 dienas nedēļā, tikai svētdiena būs brīva! Tā, kā mēs esam savākušies neliela iebraucēju grupiņa, patiesībā 3 cilvēki....kas svētdien agri no rīta dosies ekskursijā...jāizmanto vienīgā brīvdiena ;) bet par to, tad jau es uzrakstīšu!
Lai lieliskas brīvdienas J
Veiksmi Pūčai & Berio pārvācoties, un čalīšiem izturību staipot mēbeles!!!  
P.S.ar internetu man būs kā būs!!!


6 komentāri:

  1. Aijiņ , Tu ar mums un mēs ar Tevi:))))))))))))
    Es Tev sacepšu karstmaizes vienai, kad atbrauksi:)

    AtbildētDzēst
  2. Bučas! Paldies, ļoti garšīgas Tavas karstmaizītes ;) un es gan jau k.ko iemācīšos gatavot pa savam - no autrumiem ;)

    AtbildētDzēst
  3. Hei, vai tiešām neviens nepamana, ka Himalaji nav redzami otrā bildē?!!!

    AtbildētDzēst
  4. Jā - patiešām piesnidzis līdz pat kalnu virsotnēm :) Tu, Aija, esi izcili čakla rakstītāja un pamanies iedot milzumdaudz derīgas informācijas. Prieks lasīt!
    Tu raksti: "nepieciešams iemācīties 5 nosaukumus (santikristā, latīņu valodā," utt. - Ja SANTIKRISTS nav uzrakstīts joka pēc, tad tas ir sanskrits :))))
    Gaidīsim jaunu stāstu___

    AtbildētDzēst
  5. Jā, tas, ka kalnu bildē vairs nav, ir iespaidīgi 8)))
    Klau, bet esmu šokā par to, ka Tev tur SNIEG!!! OK, 10 grādi vēl būtu ppieļaujams, bet sniegs....

    Es arī gribu Pūčas karstmaizes :D :D :D

    AtbildētDzēst
  6. Dabūsiet uz welcome home ballīti:)

    AtbildētDzēst