otrdiena, 2012. gada 14. februāris

es māku uztaisīt plaukstās mazu enerģijas bumbu


Čau, čau, visu mīlētāju dienā!
Šajās brīvdienās biju kalnos- paradīzes stūrītī, kas principā vairs nebija tik jauks :D laika apstākļu dēļ...nu... tur bija tāds putenis...uhhhhh...un, protams, lieki piebilst par centrālo apkuri, vai sildītāju...kuru vienk. nebija ... bet laikam jāsāk ar to, ka, protams, elektrības arī nebija : D, bet tas viss ir pupu mizas...man bija fantastiskas reiki nodarbības...vai ziniet, es māku tagad uztaisīt plaukstās mazu enerģijas bumbu, tiesa tā vēl ir maza...bet man sanāk, un to es varu izdarīt, kad vien vēlos, vēl tikai jātrenējas...jo vairāk strādāšu, jo lielāka iespēja, ka tas izdosies arvien ātrāk un spēcīgāk... tad vēl man bija fantastiska meditācijas pieredze...tagad arī pati mācos meditēt...bet tas nav vienkārši, vieglāk, ja Tevi kāds vada, tad ir lielākas izredzes sasniegt meditācijas mērķi...pašai sanāk šobrīd par daudz domāt...bet tas viss ir normāli un nāk ar laiku....tagad man ir jāveic meditācijas prakse 2 reiz dienā...trakākais ir no rīta pirms brokastīm...jo man ir bail aizmigt...kaut gan, kad sāk meditēt miegs nemaz nenāk...tas prāts par daudz darbojas, un nedaudz traucē :D vēl varu pastāstīt, ka man atvēra visas čakras...tā bija patiesi unikāla sajūta...tas viss notika meditācijas laikā, bet sajūta neaprakstāma, gribējās no laimes spiegt...nu grūti pastāstīt... tad vēl es redzēju dienas vidū baltu gaismu istabā...pat ne gaismu, bet mazus baltus burbulīšus, citi bija mirgojoši, tā nebija vīzija, tas vienk. bija blakus, tas notika apmēram pusstundu, un nekur nepazuda, es pat pateicu skolotājam...patiesībā es tos redzēju pēc tam, kad ilgu laiku telpā bija skanējušas mantras...nu ko...laikam daļa no Jums domā, ka man iet ciet :D nē, tā tas nav, man kā reiz mamma uzdeva šo jautājumu, kad svētdien sazvanījāmies :D viss ir kārtībā, viss ir brīnišķīgi! Es domāju, ka esmu ļoti laimīgs cilvēks, jo man ir izdevies satikt lieliskus cilvēkus...piemēram, reiki mācības...tā vienmēr mani interesējis, pāris reižu esot LV apskatīju dažādas mājas lapas, pacilāju grāmatu veikalos grāmatas, bet visu laiku atliku...šeit man kā sniegs uz galvas nokrīt cilvēks, kas var mani vadīt šajās mācībās...turklāt strādā ar mani individuāli...kā reiz šodien Zancim rakstīju, ka tas ir pavisam k.kas cits, kad cilvēks dod savas zinības, bez k. kādiem slēptiem nolūkiem, dod no sirds... un man ļoti svarīgi, ka tas ir individuāli...nenoliegšu arī pašai tagad ir daudz jāstrādā ar sevi...bet tas ir interesanti un aizraujoši... mans skolotājs jau drīz brauc prom, tāpēc maksimāli ieguldu savu laiku šajā pasākumā, lai paspētu iemācīties cik daudz vien var...ceru, ka paspēšu pabeigt otro līmeni...jo tad es varēšu palīdzēt arī citiem, ne tikai sev un ģimenei!
Tagad katru rītu es dodu sev solījumu un vakarā sniedzu sev atskaiti...tas nav rakstiski tikai domās J mans Reiki solījums ir šāds:
„Just for today I will live the attitude of gratitude;
Just for today I will not worry;
Just for today I will not be angry;
Just for today I will do my work honestly;
Just for today I will be kind to my neighbors and every living thing!”
Tā, teicu, ka kalnos sniga...bet atnākot lejā...tas nemaz nav tik zemu...kādus 8km...te tikai smidzināja lietus, svētdienas pēcpusdienā... bet tas bija klusums pirms vētras...vārda tiešā nozīmē... šodien jau laiks skaidrojas/bet vēl joprojām līst... ceru, ka rītdien modīšos ar saulesstariem... J  
Kalnos k.ko nejauku apēdu... no svētdienas vakara...līdz šodienas rītam pavadīju atbrīvojot kuņģa saturu...tas man šeit gadījās pirmo reizi...bet ne man vienīgajai, arī reiki skolotājam gāja tāpat...pats dīvainākais ir tas, kad runājām, ko mēs esam ēduši noskaidrojām, ka kopēja bija tikai pašceptā maize, tēja un mandarīni... nu, lūk... es vakardien un šodien nebiju skolā....vakardien pie manis bija mans ajūrvēdas skolotājs, sadeva zāles, un kopš vakardienas pēcpusdienas jūtos daudz labāk... šodien pat biju ārā...un rīt noteikti iešu uz skolu...šodien jau arī varēja, bet vēders tāds nesaprotams bija no rīta... tagad iespējams, ka dēļ, tā, ka skola manis dēļ nenotika 2 dienas, nāksies to stundas atstrādāt...jo pretējā gadījumā nevarēsim izņemt visu paredzēto...redzēs, kas tur un kā...bet šādas lietas jau neviens neplāno...
Gribu Jums pastāstīt, kaut ko neticamu...es šeit Indijā šķiroju atkritumus (savus)...jā tieši tā... te, kur pārsvarā visi iebraucēji domā, ka var cūkoties, kā grib...tad nu, lūk, tā... es atlasu visas dārzeņu atliekas, un iedodu tās govīm (jo Goda vārds es redzēju, bet no šoka nenobildēju, kā Govs ēd kartona kasti, un tas nemaz nav smieklīgi, tas ir prātam neaptverami)...tad to, kas paliek no pārtikas...arī, ja ēdu kafejnīcā, es prasu, lai ieliek atlikumu maisiņā...to es nesu suņiem...tad man ir diezgan daudz plastmasas pudeles...tās es krāju, jo atdošu nabadzīgajiem...es nepaskaidrošu tieši kāds ir viņu mērķis ar tām pudelēm, bet domāju, ka izmanto, lai tās dedzinātu, lai uguns būtu ilgāk...es šodien ielikšu arī draugos pāris bildes...un tur var redzēt vienu bildi, kur bērns stāv durvīs, izskatās pēc šķūņa, bet tā ir māja...nu lūk....viņiem arī tās plastmasas pudeles noder...es zinu, ka daudzi rauks pieri un teiks, ka tiek piesārņota vide dedzinot plastmasu...pie velna...te ne to vien dedzina...un es ceru, ka vismaz tam bērnam ir siltāk iet gulēt...
Šodien nopirku internetu J jahuuuuuuuuuuu, no sākuma nepirku, jo likās, ka pārāk dārgi, tas laikam tāpēc, ka nesaprotu, cik daudz tas ir 5GB....sākuma komplekts ar 5GB maksā ~ 20Ls... ceru, ka mēnesim pietiks, pēc tam, kad atjauno, tas pasākums ir lētāks... 5GB ~ 8Ls...domāju, ka šim pakalpojumam cenas Indijā ir apmēram vienādas... galvenais, ka saprotu, ka nevajag lejuplādēt failus- dziesmas, filmas...tad inets pietiks ilgam laikam! Tagad būšu biežāk uz sakariem...kaut gan patiesais mērķis šim pirkumam ir tas, ka man skolai nepieciešams pārtulkot sarežģītākus angļu valodas vārdus...un mīļā latīņu valoda arī tur ir jātulko... tagad esmu dikti priecīga, un domāju, ka jau sen vajadzēja nopirkt!
Šodien noskaidroju arī pasta pakalpojuma izmaksas... arī tām vajadzētu būt vienādām visā Indijā...nu vismaz aptuvenai informācijai: 10kg- 3005 rūpijas, tas ir apmēram 30Ls... 18kg 5085 rūpijas, kas ir aptuveni 50Ls... ir labi jāpārdomā, ko ir vērts sūtīt un, ko nav...no otras puses, ja ir jāpārmaksā lidostā, tas prieks ir stipri dārgāks... un šis ir parastais sūtījums, kas aiziet vidēji 3-4 nedēļās...par ātro pastu neprasīju...bet tāds ir pieejams...
Indijā nav pieejamas kutikulu knaiblītes- ārprāts!!!! Es biju visos tuvākajos veikalos, 2 pilsētiņu centros... tas ir k.kas tāds, ko es pat nebiju iedomājusies...tiesa...es atradu vienu manikīra salonu...bet tas bija ciet...domāju, ka diez vai viņiem būtu šis instruments... šīs lietas man ļoti pietrūkst... vēl es nekur, absolūti nekur nevaru nopirkt rūtiņu kladi, te ir praktiski viss...sākot no lieliem, krāsainiem kartoniem, visdažādākajiem zīmuļiem...un kas tik te nav...tikai ne klasiskā rūtiņu klade/burtnīca... nu, tad mīļie, lūdzu, ņemiet to vērā...priecājos, ka vismaz 2 rūtiņu klades atvedu...bet ar to nepietiek! Te ir krāsainas un bezkrāsainas līniju klades... lieloooo rūtiņu klades un smalko rūtiņu...bet ne normālo...
Tagad smiesieties...es vismaz smējos, jo nesapratu loģiku, jautāju to arī pakalpojuma sniedzējam, bet arī viņš nevarēja paskaidrot: kopēšana maksā 0,02 Ls, printēšana 0,10Ls....bet skenēšana 0,20Ls...es jautāju, kur ir loģika, jo skenējot netiek lietota ne krāsa, ne papīrs... J 
Tas nu pagaidām viss, kas man sakrājies, pa šīm dažām dienām J
Esiet laimīgi, un mīliet sevi un savus tuvos!
Lai amoriņš arī Jūsu sirdi pilda ar prieku, mīlestību un siltumu!

4 komentāri:

  1. Sveika, mana meitene!
    Pateicoties Tev mums darbā notiek radošās politinformācijas, jo katru reizi , kad tavā blogā ieraugu jaunu ziņu ...to nolasu priekšā saviem kolēģiem!
    Agrāk par reiki un meditācijām izturējos diezgan skeptiski, taču kad pašai izdevās nedaudz pietuvināties šim pasaules civilizācijas tūkšgadu pieredzei, savas domas mainīju par visiem 360 grādiem. Mēs savā ikdienā tik maz ieklausamies savā ķermenī, savā dvēselē un tik daudz izšķiežam savu enerģiju sīkumos paši to nemaz neapzinoties! Ceru, ka atbraucot padalīsies konkrētāk par saviem iespaidiem, jo piemēram Liene ļoti bieži stāsta par dažādu enerģiju veidu pārvietošanos gaisa burbulīšu, gaismas un krāsu staru izteiksmē...
    Lai mūsu sirdsmīlestība Tevi silda tālājā gudrības zemē!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viola, Tavi komentāri, kā vienm. absolūti nepārspējami :) Paldies Tev!
      Es būšu priecīga dalīties savās iegūtajās zināšanās...bet patiesībā te izklausas, ka šo to man drīzāk vajadzētu no Lienes mācīties :)
      Sirdsmīlestība- brīnišķīgākais, ko var kādam dot! Paldies!

      Dzēst
  2. Labdien, Aija - dosi viņiem tukšās plastmasas pudeles - izdur tajās caurumu :)

    AtbildētDzēst