ceturtdiena, 2012. gada 9. februāris

Vai esiet veikuši savu pasūtījumu no Visuma?


Sveiki, mani mīļie ;)
Pavisam drīz jau būs pagājis mēnesis, kopš esmu Indijā, un tagad manas asās izjūtas sāk pierimt, lietas, kas tikko likās neticamas, nesaprotamas... sāk kļūt saprotamas, un tajā noteikti nav nekā slikta... tas vienk. sāk notrulināt nedaudz sajūtas! Tāpēc es sāku gatavoties, kādam izrāvienam- nākošās nedēļas nogalē... tiesa... man mācības ir 6 dienas nedēļā... tāpēc maksimums, varu saplānot braucienu no sestdienas pusdienas laika līdz pirmdienas rītam, un to es noteikti darīšu...rīt pat došos uz tūrisma ofisu pēc kartēm J Varbūt kādam ir ieteikumi, ko man šajā galā noteikti vajadzētu apskatīt? Ja tā, dodiet man ziņu draugiem.lv vai uz epastu!
Laika apstākļi šeit ir vairāk kā mistiski un absolūti dīvaini, neprognozējami... piemēram... kā jau rakstīju sestdien bija vētra...svētdien tāds vēss... pirmdien- žilbinoša saule (patiesībā es visu laiku gribu tik uz lielāku tirdziņu, lai sapirktu kādas vasarīgākas drēbes, bet pats galvenais zandeles!!!!)...otrdien- ne miņas no vasarīgās pirmdienas... te bija tāda migla- kādu es redzēju pirmo reizi... zemāk arī bildīte... 

 

vienk.it nekas nebija redzams, bildes ir bildētas no mana balkona, droši variet apskatīties kādas no iepriekš bildētajām (saullēkts...vai no video...)... neticami, vai ne?! Un kā Jūs domājat, kas notika vakardien... sniegs!!! Te snieg un atkal ir jāvelk cepure...varētu teikt, ka atkal piedzīvoju 4 gadalaikus pāris dienās :D
Ir laba ziņa, esmu izveseļojusies... iepriekš par to pateicu, tikai Bucim (ka biju slima)... visi, kas mani pazīst, zina, ka neslimoju, bet arī manu imunitāti var pieveikt šādas laika apstākļu maiņas... man bija bronhīts, bet tagad viss ir kārtībā J tāpēc arī atdzīstos, ka mazliet paslimoju, bet tas, protams, nekādā ziņa neietekmēja manas aktivitātes!
Ar džambī mācību stundām, man veicas labi, nenoliedzami, garš ceļš vēl priekšā, bet tā lieta sāk kustēties...un tagad arī viena pati mazliet pabungoju!
Ēdiens šeit ir ļoti gards, bet pārmaiņu pēc aktīvi gatavoju ēdienu pati...izmantoju iespēju, kamēr ir virtuvīte...jo pavisam drīz jau atkal būs jāpārvācas, šonedēļ obligāti jāsāk jau skatīties apkārt, kas un kā!
Tagad...tādas dāmu lietas... te ir iespēja aiziet uz wax...var visu - izņemot bikini (vismaz es neatradu pagaidām)... piemēram, kājas maksā 2Ls...es domāju noriskēt un piektdien aiziet...tā telpa neizskatījās diez ko spīdoši, bet vajadzība ir...neko darīt... patiesībā tur bija labs humors ar to visu izzināšanas pasākumu: Ieeju saloniņā...jautāju par wax...vīrietis man jautā, vai visu waxēt...un ar rokām rāda uz vēderu, krūtīm ... man sanāca smiekli (pieļauju, ka te varētu būt arī kādai vajadzība vaxēt vēderu/krūti...jo vismaz mati uz galvas ir ļoti biezi, veselīgi un skaisti :D... labi, tas joks, nekā personiska ) ...un tad, protams, viņš piebilda, ka to darīs viņa sieva ;) tas jau izklausās labāk... būs interesanti paeksperimentēt... un salīdzināt...
Tāds super jauns nekas nav noticis, bet domāju, ka uztaisīšu brīvdienās kādu albūmiņu...un šoreiz bez kalniem :D aaaa, nē, tomēr šis pasākums tiks atlikts līdz nākamās ned. sākumam, jo šo sestdien eju augšā kalnos mācīties reiki... ceru, ka sniegs nokusīs un atkal būs saule, savādāk pieļauju, ka nakts tur augšā/ bez centrālās apkures būs nenormāli auksta... ja vien.jau pēc pirmās reiki mācību dienas neiemācīšos uzsildīt ar enerģiju savas rokas un kājas :D
Starp citu, diezgan daudz tiek dzirdēts par to, ka Indijā ir problemātiski iebraucējiem uztaisīt telefona numurus: lai uztaisītu pat visparastāko priekšapmaksas karti- ir jāiesniedz mazā bilde, pases kopija, vīzas kopija! Vismaz man pagaidām viss ir veiksmīgi, un nu jau 4 nedēļu izmantoju vietējo numuru...no sākuma katru dienu nāca pāris sms, ka dokumenti nav kārtībā, bet, kad aizgāju noskaidrot, viņi teica, lai ignorēju šīs sms, tad nu es arī ignorēju J Parasti, šeit piesienas par to, ka paraksts nesakrīt ar pases parakstu...nu patiesībā mans paraksts arī neizskatījās diez ko līdzīgs pases parakstam :D acīmredzot viss ok... sarunas maksā: vietējie zvani- 0,01 sant./minūtē, sms 0,01 sant. izdevīgāk sanāk zvanīt... man teica, ka zvani uz LV maksā 0,09 vai 0,08 sant. vienalga uz parasto telefonu vai mobilo... nu acīmredzot viņi meloja... jo uz parasto tas maksāja 0,15 sant. minūtē...uz mobilo vismaz 0,15...tad nu mēs izlēmām, ka visizdevīgāk ir, ja man zvana uz Airbalticcard numuru...jo uz to man atsūtīt sms maksā 0,05...zvani 0,15, un man nav jāmaksā par ienākošajiem zvaniem... patiesībā šo airbaltic produktu iesaku visiem ceļotājiem ;) esmu apmierināta ar to!
Tikko atcerējos par pērtiķiem...ja no sākuma es biju stāvā sajūsmā par viņiem...sajūta it kā dzīvotu zoo darzā...tad tagad baidos no viņiem... viņi var uzbrukt cilvēkiem... nesen sakoda vienu meiteni... tad nu lūk visiem, ir jāatceras: satiekot pērtiķi: nedrīkst skatīties acīs...nekādā gadījumā nesmaidiet- nerādiet zobus, jo tad viņš uzleks Jums virsū- tas ir dzīvnieku instinkts...pavērojiet suni, kas dusmojas, viņš taču arī atņirdz zobus!!!! Un ziniet, tagad, kad saklausījos par šiem spalvainajiem draudziņiem, viņi sāka nākt manā istabā...kad gatavoju atveru balkonu...un tiklīdz to izdaru 2-5min laikā manā istabā ir 05m-1m liels pērtiķis... tas ir diezgan bailīgi... pirmajā reizē automātiski sāku sist kājas pret zemi...otrajā reizē biju šokā un k.kā aizmirsu par to acīs skatīšanos (paskatījos) un sāku skaļi sist plaukstas... laikam iedarbojās, kaut arī lēnāk nekā iepriekšējais...veiksmīgi... bet tas liek padomāt...jo viņi ir ļoti spēcīgi, un gudri...parasti, ka viens ienāk istabā...otrs ir turpat blakus- uz balkona, un pieskata draugu... esiet uzmanīgi!!!!
Tā kā laika apstākļi ir diezgan nesaprotami, diezgan daudz laika pavadīju ar sevi- savā istabā...un beidzot noskatījos arī kādu filmu...tā kā ekrānu nebiju redzējusi pāris nedēļas, lieki teikt, ka tam būtībā pielipu :D un vai zināt... es noskatījos atkārtoti filmu „The secret” ...domāju, ja ne visi ir redzējuši, tad vismaz noteikti par to ir dzirdējuši...tad nu es iesaku, visiem to noskatīties pirmo reizi vai vēl vienu reizi... un izdarīt savu pasūtījumu no Visuma!!!! Es kā reiz to izdarīju...nu sajūta forša... es zināju arī pirms vēlreiz noskatījos šo filmu, ka viss ir mūsu vēlmju salikums...bet noskatoties to tagad – atgādināju sev labi zināmo patiesību J





1 komentārs:

  1. sorry, tikai viena bilde... nets ļoti "ātrs" šodien :D Lai jauka diena!!!

    AtbildētDzēst