piektdiena, 2012. gada 24. februāris

paldies- par Jūsu atbalstu un mīlestību!!!


Hei- šodien piektdienāāāāā :)
Man pašai nav, ko sajūsmināties, jo rītdien skola, tā vai tā... un patiesībā šeit bieži gadās, ka dienas sajūk...un datumi...kas tie tādi :D
Runājot par skolu, šodien man bija liela ieskaite, tā teikt otrā lielā... vakardien šim pasākumam par godu bija brīvdiena... patiesībā, kā brīvdienā jūtos šodien, jo pirms tam visu laiku vajadzēja ļoti mācīties. Visas pārējās dienas šonedēļ, arī rīt mēs jau praktizējamies ar masāžām... super! Lieki teikt, ka praktizēšanās notiek vienai uz otru... bet, kas ir pats labākais visu sākumā izmasē skolotājs, un es Jums saku, viņam ir zelta rokas- talants, bet viņš pats tikai pasniedz stundas un ārstē cilvēkus, normāli ikdienā viņa klientus masē viņa asistents, es jau viņam teicu, ka viņš ir noracis talantu!
Šobrīd skolā, mēs praktizējamies, un beigās, kādu stundu mācamies augus... kas tiešām nav viegli, domāju, ka marta beigās, kad mēs jau būsim daļu iemācījušās mūs vedīs ekskursijā uz augu dārzu (tika solīts :) ), kas patiesi priecē, domāju, ka tur būs visādi brīnumi.
Man ar praksi iet labi, jo rokas ir lokanas :D balstoties uz to, ka iepriekš jau strādāju ar masāžām, manai skolas biedrenei, grūtāk, jo šī viņai ir pirmā tāda praktizēšanās ar masāžām...toties, viņai lieliski padodas teoriju iemācīšanās, sanskrita vārdu iekalšana... jebkurā gadījumā mums katrai tālākie mērķi atšķiras... man interesē papildināt savu esošo pakalpojumu klāstu ar masāžām, ideālā gadījumā sniegšu konsultācijas saistībā ar ajūrvēdas zinībām (gan ārstējot ar dabiskiem produktiem, gan palīdzot sakārtot vielmaiņu... kā arī panča karmas terapija- kas ir ķermeņa toksīnu izvadīšana), Matju vairāk interesē tikai augu pielietošana, veselīga uztura sastādīšana balstoties uz konkrētajiem cilvēku konstitūciju tipiem.
Laiks skrien neticami ātri, ja tā padomā, drīz jau būs viens ar pus mēnesis, tātad drīz jau būs puse pagājusi, tas ir fantastiski, jo te ir interesanti, bet nekur nav tik labi kā mājās...
Par mājām runājot, es gribu visiem no sirds pateikt milzīgu paldies par atbalstu, ko es saņemu ne tikai sirsnīgās vēstulēs no ģimenes, radiniekiem, draugiem, bet arī no maniem mīļajiem klientiem. Es tiešām esmu ļoti pārsteigta par to vēstuļu apjomu, un labajiem vārdiem...tie dod spēku... jo lai cik saulaini te būtu, ir dienas, kad esmu ļoti piekususi, un man gribas nopirkt lidmašīnas biļeti uz tuvāko reisu mājās...
Pavisam nesen, kad man bija ļoti skumji, es negaidot saņēmu vēstuli no vienas foršas meitenes- manas klientes:
„Gribētos, lai brīdī, kad lasi šo vēstuli, aizver acis un iztēlojies, ka snieg! Tā pa īstam... Lielām, lēnām, balti mirdzošām pārslām - kā bērnībā vai kino! Un neatkārtojamā sniega sajūta, lai ļauj sagaidīt un izbaudīt to īpašo laiku, kurā ikvienam skaistam mirklim, ikvienai smaržai, ikvienai domai un sapnim ir kāda nozīme, jo visas krīzes reiz pāriet un neviena nav tā vērta, lai atteiktos no prieka !
Šeit es nerunāju par globālām krīzēm, bet par to, ka gan jau nežēlīiiiigi Tev gribās atpakaļ Latvijā pie saviem mīļajiem, BET DRĪZ Tu būsi TE! Tāpēc tā pamatīgi izbaudi visu to, kas ir TUR!
Gaidu Tevi atpakaļ! „

Un pasakiet, kā var trāpīt 10niekā... neko nezinot, es tiešām no prieka, gandrīz apraudājos, jo tajā brīdī, kad atnāca šī vēstule, man patiešām tik ļoti gribējās mājā... un pasakiet, ka brīnumi nenotiek... domu spēks... 
Paldies par šīm pozitīvajām emocijām!

Lai patiesi skaistas brīvdienas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru