sestdiena, 2012. gada 18. februāris

pārsteigums... nopietni!!!!


Čau, čau!!!
Man te tagad jau ir ļoti vēla nakts stunda! Taču es nevaru nociesties, un gribu pastāstīt lieliskus jaunumus!!!!
Ir sagadījies tā, ka no 03/03 līdz 09/03 es dodos uz NEPĀLU!!!!! Jahuuuuuuuuuuuu! Esmu neizsakāmi priecīga, pārsteigta un vispār visā visumā ļoti laimīga! Tas ir k.kas neticams- starp citu, šo vārdu vismaz šajā blogā izmantoju laikam jau kādu 100. reizi :D viss šis brauciens ir neticams- Indija, nemaz nerunājot par vēl vienu eksotisku valsti- Nepālu!
Mans stāsts par Nepālu... ir pavisam vienkāršs... pārsteidzoši vienkāršs... mans kaimiņš Deivids (rakstīju par viņu rakstā: paldies, tēja fantastiska) brauc uz Nepālu 23/02, lai apskatītu klosteri, kur viņš vēlas doties uz pāris mēnešiem, lai nodotos meditācijām, viņš vēlas salīdzināt ar klosteri, kas ir šeit- McLeod Ganj apvidū. Deivids Nepālā ir bijis pāris reizes, tāpat kā Indijā, tāpēc zina daudzus ceļotāju noslēpumus (izdevīgus lidojumus, viesnīcas u.t.t.), tad nu, lūk, trešdien vakariņojot vienā kompānijā ar viņu, es sapratu, ka arī es varu aizlaist uz pāris brīvdienām atpūsties no skolas, jo tas ir tepat blakus, nav dārgi, un vismaz man būs cilvēks, kas tur sagaida un šo to pastāsta un ideālā gadījumā arī parāda!
Tā vien liekas, ka ikkatram cilvēkam, ko iepazīstu Indijā ir kāda īpaša loma, laikam jau ne par velti Indiju sauc par karmisko parādu atdošanas vietu... nu nezinu, bet tas vārdu sakot ir lieliski... tās sajūtas un notikumi...
Tagad pastāstīšu par Deividu, lai nerodas divdomības: viņš ir no Kanādas, 42 gadi, lielāko daļu sava laika pavada meditējot, sniedzot bezmaksas stundas angļu valodā tibetiešiem un darbojas ar Reiki ( šobrīd mācās 3. līmeni). Viņš ir ļoti mierīgs, maza auguma, ar brillītēm, ļoti pārlaimīgu smaidu :D Cilvēks, kura kompānijā man liekas ikviens jūtas labi...un nav pat svarīgi runājat, vai klusējat...viņa miers ir visapkārt esošs... !
Tā... par Nepālu, es dodos uz galvas pilsētu: Kathmandu! Šeit ir links, ieskatam J

Fantastiski- vai ne J
Tagad droši vien rodas 2 jautājumi: 1.kā ar skolu un 2.vai brauciens uz Nepālu ir dārgs...
Par pirmo, jau sākumā atbraucot uz Indiju, es lūdzu skolotājam vienu brīvu nedēļu marta beigās, lai dotos uz Indijas citu pilsētu, kur notiek lieli pavasara svētki, viņš akceptēja, līdz ar to, skolotājam nav starpības es dodos uz citu pilsētu vai uz citu valsti...tikai datumi mainās. Nenoliegšu, ka uztraukums man bija pirms saņēmu apstiprinājumu, jo ideja patiesībā ir vairāk nekā vienk. spontāna... par to uzzināju tikai trešdien vakarā, un šodien- piektdien biļetes jau man ir kabatā. Lieki teikt, ka nakti no trešdienas uz ceturtdienu gandrīz negulēju, jo uztraucos, vai skolotājs atļaus braukt! Arī mīļajam Bucītim, mana ideja uzkrita, kā sniegs uz galvas- tikpat pēkšņa, kā visiem citiem (arī man) :D Liels paldies Bucim un manai mammītei par atbalstu, un vispār paldies, ka pieņem manus trakos izlēcienus, tas laikam nav viegli J  
Tagad par otru, es laikam visus tūlīt nošokēšu J
Es izbraukšu no McLeod Ganj 02/03 ap 18:00 vakarā ar autobusu līdz Delhi... nezinu, gan kā tas būs dzīvē, jo tas būs salīdzinoši ekstrēms pasākums... autobusā būs jābrauc 12 stundas(uz vienu pusi)... tātad Delhi es būšu ap 06:00, tad man fiksi būs vajadzīgs taxis, jo lidmašīna ir 11:00 no rīta... attiecīgi lidostā ir jābūt vismaz 9:00... Tātad autobusa brauciens ilgs, + - 12h, taču, kas ir pats smieklīgākais attālums ir nieka 500km, bet kā jau ziniet es esmu kalnos, un jebkurš brauciens aizņem neskaitāmi ilgu laiku. Es varu arī lidot uz Delhi, kā to darīju ierodoties Indijā, bet tad tas būs dārgs pasākums. Attiecīgi- autobuss uz Delhi maksā ~ 6Ls, lidmašīnas biļete vienā virzienā apmēram 50Ls. Lidojums uz Nepālu un atpakaļ uz Delhi man izmaksāja 56Ls (ar bagāžu)... dzīvošana tur ir lētāka nekā vietā, kur esmu pašlaik... plānoju tur palikt viesu namā, kur pavisam parasta istaba, bez nekādām ērtībām maksā 2 dolāri dienā, ja gribu k.kādas ērtības ~ 6 vai 8 dolāri dienā... šeit links no viesnīcas galerijas: http://www.ktmgh.com/kgh/photogallery.php 
 Skaista, vai ne?! Šajā laikā, kad atradīšos Nepālā, notiks liels budistu pasākums, par to detalizētāk uzrakstīšu, kad to piedzīvošu, tāpēc ceru, ka šajā viesnīcā vietas būs pieejamas!
Domāju, tur nopirkt arī Tibetas dziedošos traukus, un citas lietas, jo tās noteikti būs lētākas nekā Indijā... protams, baudīšu kultūras dzīvi un vienk. būšu atvērta visam notiekošajam... J tieši tāpat kā tagad... domāju, ka šis brauciens izmaksās ~ 150Ls- 200Ls...protams atkarīgs no iepirkšanās, ja netērēšu naudu būs mazāk, tērēšu...vairāk...  
Zemāk bilde, kur var redzēt attālumu starp manu pašreizējo atrašanās vietu un Nepālu! 
  
Nolēmu spert šo trako soli, jo tomēr, tur būs cilvēks, ko pazīstu, kaut gan saprotu, ka viņš nebūs visu laiku kopā ar mani... ne ceļā, ne esot tur, jo viņam ir savi mērķi Nepālā, tomēr, tas dod drošības sajūtu J esmu pārliecināta, ka noteikti ir iemesls, kāpēc viss tā salikās... un te atgriežoties pie šīs tēmas, ne par velti tieši Deivids bija mans kaimiņš J
Vismaz man- Indijā notiek nepārtraukta kustība, jā te ir miers, bet jebkurā gadījumā visu laiku k.kas notiek! Piemēram, šodien atradu jaunu vietu, kur dzīvot, jo kā iepriekš rakstīju man šī vieta tika dota tikai līdz 20.02. Istaba ir brīnišķīga, pat labāka nekā tagad... vienīgā atšķirība- šī ir vairāk pilsētas centrā, jaunā istaba mazliet nostāk, bet pa ceļam uz skolu... līdz centram attālums, no pašreizējās vietas 2 min., no jaunās 15 min. tā, kā nav ļoti liela atšķirība, es patiesībā par to priecājos, jo tūristi ar katru dienu parādās arvien vairāk, un lieki teikt, ka ne jau visi cilvēki, kas brauc uz Indiju, brauc, lai k.ko iegūtu garīgā līmenī, te ir pietiekoši daudz tusētāju, kas, protams, nav slikti, vienk. šai vietai, manuprāt, nav atbilstoši... Tad nu šodien vēl esmu augšā, jo kad pabeidzu mācīties, vajadzēja pakot mantas, kad sapakoju – vajadzēja rezervēt biļeti, kad rezervēju- gribēju pastāstīt jaunumus J es neesmu nogurusi, jo pozitīvā enerģija vienk. ir tik daudz, ka pat, ja censtos gulēt nespētu aizmigt J
Starp citu, šodien- pēcpusdienā, es biju modele :D Mana draudzene Lisseta no Holandes, taisa interneta katalogu, ar indiešu un tibetiešu šallēm...viņas draugs Džordžs (nu jau arī mans draugs) fotografēja mūs ar savu profesionālo kameru J Tika lieliski pavadīta pēcpusdiena, pārsmējāmies! Kad saņemšu bildes, noteikti pāris nopublicēšu draugos J
Tā, nu te Indijā tās lietas notiek- viss ir visu laiku kustībā... bet nevis tādā parastā- satrauktā, bet tādā viegli plūstošā J
Mīļie- rīt ir svarīga – valstiska diena! Mīliet mūsu latviešu valodu un balsojiet! Domās ar Jums Latvijā! Lai mums mazajai tautai izdodas lielas lietas! 



2 komentāri: