svētdiena, 2012. gada 5. februāris

paldies, tēja fantastiska...

Čau, čau ;)
Kārtējo reizi ir notikuši milzum daudz notikumu, centīšos vismaz īsumā pastāstīt par visu, labo, kas noticis ;)
Beidzot es esmu izmantojusi iespēju un iepazinusi tuvāk pāris cilvēkus! Tējas dzeršanas process, var absolūti mainīt kādu notikumu virzienu un pavērt jaunas iespējas!
Man šķiet, ka neesmu pieminējusi savus paziņas no Sibīrijas, viņus es satiku kafejnīcā „Kunga” šajā vietā, es esmu regulāri, vai nu no rīta vai vakarā, kad izmantoju internetu. Nu, lūk, tad nu ar viņiem es iepazinos, kādas 2 nedēļas atpakaļ, neteikšu, ka ļoti sadraudzējāmies, jo reizēm tikai pļāpājām kafejnīcā! Viņi ceļoja pa ziemeļu Indiju, tāpēc pārsvarā bija ekskursijās, un brokastoja tikai kafejnīcā... labā ziņa ir tā, ka esmu saņēmusi sev un Bucim ielūgumu braukt ciemos uz Sibīriju ;) Tad nu iespējams, kaut kad šo pasākumu arī realizēsim J 
Iepazinos ar savu kaimiņu- viņš ir no Amerikas, šeit viņš nodarbojas ar meditāciju tehnikām, gan pielieto sev zināmās, gan apgūst jaunas, šobrīd viņš meklē sev skolotāju, visticamāk tādu, kā viņš vēlas var atrast tikai kādā klosterī, vēl viņš veic brīvprātīgo darbu mācot angļu valodu...kas gan nav tāda klasiska mācīšana...jo viņš vienk.iet uz centru, kur notiek šīs stundas, katru dienu 1h dienā, tur viņam katru reizi ir cita grupa, un notiek vienk. mutiska diskusija...klasē ir apmēram 14 cilvēki, no kuriem labi, ja 4 k.ko var pateikt, protams, gadās arī tādi, kas jau k.ko zina normālā līmenī. Tad nu es iespaidojoties no viņa entuziasma izdomāju, ka arī es varu palīdzēt šiem cilvēkiem, mana angļu valoda ne tuvu nav ideāla, bet tā noteikti ir pietiekoši laba, lai pāris reižu nedēļā es ietu uz diskusiju klasi, un palīdzētu šiem cilvēkiem vismaz nedaudz vairāk saprast angļu valodu. Mans kaimiņš- Deivids, vairāk kā 40 gadi ir ļoti pozitīvs cilvēks, piemēram, pirmo reizi, kad iepazinos ar viņu uz balkona, mēs nopļāpājām 2h :D un šodien, satiku viņu pie istabiņas, es jautāju: kā Tev iet, viņš saka: viss ir fantastiski, es daru, to, kas man patīk, lasu literatūru, dzeru tēju un meditēju...viņš saka, man būtu jāpadomā, lai atrastu k.ko sliktu :D vai nav skaista atbilde!
Šķiet, ka trešdien es no Matjas (skolas draudzenes) iemācījos gatavot fantastisku spinātu/brokoļu/sēņu pastu...un tagad es varu teikt, ka esmu nevis iesācējs čipati cepšanā, bet varētu teikt, ka pat profesionālis :D Mēs ar Matju nopirkām 2 vīnus šeit, jo es gribēju saldu, viņa sausu.... ak, mans Dievs! Es Jums izsaku visiem BRĪDINĀJUMU...nekad un neparko nepērciet Indijā vīnus, tā ir absolūta katastrofa... vismaz manā galā nav pieejami: itāļu, spāņu vai kādi citi vīni...tikai un vienīgi Indijas vīni... nu totāla katastrofa... abi vīni vēl joprojām stāv tepat, un visdrīzāk tiks izmesti... tas jau nebūtu tas trakākais... Jūs neticēsiet kādas ir cenas šiem vīniem... lētākais maksā 5Ls, tad 7Ls un 9Ls... vai varam iedomāties?!
Tagad, kad iemācījos, kā gatavot pastu... man bija lieliska iespēja to nodemonstrēt citiem pilnīgi negaidot!
Vakardien Lisseta un Džordžs mani uzaicināja pievienoties jautram pulciņam, kas vēlas iemācīties taisīt Momo (momo ir tibetiešu ēdiens, k.kas līdzīgs pelmeņiem, tikai iekšā liek sieru, spinātus vai sēnes nu k.kā tā... un var ēst, gan vārītus, gan ceptus)... tad nu mēs smuki sataisījāmies tos gatavot, bet Lissetas tibetiešu draugs vienk. neatnāca un neko viņai nepateica, kaut arī vēl pa dienu abi kopā pirka visus nepieciešamos produktus... tad nu es ņēmu vadību savās rokās un uztaisīju fantastisku pastu...Lisseta nebeidza vien brīnīties, cik es ātri esmu noreaģējusi, un, ka pasākums tomēr izdevies... kas vēl... aaaaa... Lisetta te ir jau kopš novembra, tāpēc viņa, kad izstāstīju par vīniem, saprata, jo pašai bija līdzīga situācija... tad nu mēs izlēmām, ka vajadzīgs ir k.kas cits, viņa slavināja rumu, tā nosaukums ir „Old Munk” ... lielisks rums, tiešām garšīgs... un tūlīt Jūs smiesieties par tā cenu: 0,4l (jā nevis 0,3l) maksā 0,90 santīmus.... 0,7l ļoti skaistā pudelē- tiešām greznā...maksā 2ls.... nu kā Jums tas patīk?! Tad nu, lūk, diemžēl man vīnus te nesanāks dzert, bet iespējams kādreiz iedzeršu šo rumu... visiem ruma dzērājiem te būtu īsta paradīze... te pat ir pieejams Bacardi...tā cena par 0,5 bija kādi 3Ls...
Sestdien ar skolotāju Dr.Arun un Matju devāmies kalnos, mums nebija klasiska lekcija, bet drīzāk mini ekskursija, jo skolotājs rādīja, kur var dabūt visgardāko picu visā tuvākajā apkārtnē, vietas nosaukums ir „Family Pica” ...zemāk pāris bildes no šī gājiena... 








un, jā... Pica fantastiska, bet nu es nezinu, vai ir vērts dēļ tās iet pāris kilometrus kalnā :D, bet, ja pa ceļam, kāpēc gan ne J Vakardien atgriezāmies skolā kā reiz pirms trakā lietus...un vakardien bija vētra... patiesībā visu nakti arī... tad nu klasika... man nebija elektrības ne naktī, ne šodien pa dienu... bet es par to galīgi nesatraucos, esmu jau pieradusi, ka tā, kuru katru brīdi var pazust, jo koki te visur iet pa vidu elektrības vadiem...attiecīgi, ja ir vējš...tad... notikumu gaita skaidra :D
Rītdien man skolā tests, tāpēc šodien visu dienu mācos, tā kā parasti, es visu kādas 3 reizes pārrakstu,. Sapratu, ka šī sistēma vairs nestrādā, un, ka es vispār vairs neko neatceros, šodien izdomāju jaunu sistēmu.... es visu ierunāju telefona, un klausos...iespējams, ka tādā veidā, k.kas paliks smadzenēs...tas ir kaut kāds vāks....ar to teoriju.... bet gan jau k.kad tas brīnums notiks, kad pār mani nāks apgaismība :D
Vēl par cenām... tas, ko esmu sapratusi, uzzinājusi, noskaidrojusi... cenas, kuras es rakstu ir vērts ņemt vērā tikai tad, ja ceļošana notiks šajā pusē...jo tās šeit ir neraksturīgi Indijai augstas... izņemot īres maksas, tās te ir zemākas nekā citur...
Par šampūniem un citām lietām: 100% variet neuztraukties te ir viss, ko var vēlēties... sākot ar pantene, shamptooo...un visiem tiem pašiem, kas mums ir un beidzot ar oriflame, avon, nivea, johnson...dove un citiem brīnumiem... cenas, gandrīz tikpat cik mums, jo šīs lietas cik es saprotu tiek importētas...patiesībā varbūt ir tomēr nedaudz lētāk...piemēram... šodien nopirku Dove šampūnu – 1,23ls un dove kondicionieri 1,23Ls... te ir ļoti lēts kokosa sviets...ļoti smaržīgs un dabīgs...tā cena par 0,5kg 1,14Ls....
Vēl es te esmu nopirkusi bikses (auduma) , cena par 2 gab.7ls... nike botas 14Ls...
Manā galā ir ekskluzīvas tibetiešu preces, bet nav tā, ka būtu ļoti daudz indiešu preces.... es domāju, ka nākamnedēļ aizbraukšu uz vienu citu tirdziņu, tas ir gan lētāks, gan ceru, ka tur būs izvēle lielāka.... tad varēšu komentēt piedāvājumu tirgū...šobrīd tas nav diezgan objektīvs...ir nepieciešams salīdzināt....
Man ir liels gods, jo mans Reiki skolotājs lūdza mani iemācīt viņam klasisko masāžu...tad nu, lūk.... manas reiki mācības sāksies nākamsestdien un svētdien, visdrīzāk palikšu kalnos pa nakti, jo ceļš ir tāls, lai 2 dienas pēc kārtas ietu augšā un lejā...un tad pie reizes es viņam mācīšu arī savas prasmes... Tas tiešām ir gods, ceru, ka man izdosies! 

2 komentāri:

  1. Sveika!Šai saltā tavas dzimtenes pirmdienu sūtu daudz sirdssiltu sveicienu! Katru reizi ar nepacietību gaidu tavus aprakstus, jo tikai izbaudot ikdienu var nedaudz pietuvināties kultūras un reliģijas izpratnei, un kur nu vēl labāk saprast tautu,caur savām garšu kārpiņām sajūtot viņu kulinārijas priekšrocības! Ceru, ka atgriežoties padalīsies ar iespaidiem un jaunām receptēm!!!

    AtbildētDzēst
  2. ooo, Tu sāksi mācīties reiki?! Tas ir lielsiksi - man Ivetiņa (nagi) sastāstīja pēdējā reizē par un ap reiki - viņa tagad februārī izies vienu kursu, protams, tepat Latvijā, bet man vismaz būs kādi komentāri no viņas.
    Par klasisko - es ZINU, ka Tev izdosies ;) Īpa;si jau tāpēc, ka skolotājs nav iesācējs masāžās un gan jau, ka daudz ko jau zina, bet galvenais jau tās atšķirības un pielietošanas mērķi, kurus gan jau ka mierīgi viņam izstāstīsi!

    mmm..es gribētu to kokosa sviestu - aš bi samāzēties ar tādu :))

    Bučas!
    Z

    AtbildētDzēst