pirmdiena, 2012. gada 5. marts

Ievads... par Nepālu/ ārējiem apstākļiem!


Hei, sveiciens no Kathmandu J
Sākšu ar to, ka šeit elektrības nav 10h katru dienu, parasti laiku sadala rīta un vakara stundās, jo loģiski, ka pa dienu elektrība tik traki netiek izmantota!!!! Vai Jūs spējiet iedomāties savu ikdienu bez elektrības??!!! Es pirms 2 mēnešiem noteikti nespēju, bet Indija ir devusi savas iemaņas šajā lietā, un tas nemaz neliekas, tik katastrofāli, vien atšķirība ir tajā, ka Indijā pa retam elektrība nebija 10h, reizēm tikai 15min., reizēm 30 min. un pa retam vairākas stundas, kas būtībā bija sekas- sliktiem laika apstākļiem vai vēl kādiem ārējiem faktoriem... Nepālā/Kathmandu- elektrība apzināti tiek noslēgta katram rajoniņam savā laikā... patiesībā man tas tik traki netraucētu, ja vien mans dators strādātu bez strāvas... bet kā jau iepriekš rakstīju, tas bez strāvas nestrādā pat 1sekundi...
Otra lieta, man šeit nestrādā neviena no 3 telefona sim kartēm- Indijas sim nestrādā, Latvijas sim nestrādā...un trešā man ir no airbaltic, tā strādāja, bet man ar Buci saruna pārtrūka vidū, jo izrādās, ka man bija jāmaksā par ienākošo zvanu- Indijā man nav jāmaksā... pavisam īsā laikā mans kredīts bija 0,00 no 7eiro, attiecīgi... es vairs nevaru ne uzpīkstināt, ne piezvanīt, ne saņemt ienākošos zvanus... tagad apsveru domu uztaisīt Nepālas numuru, bet no otras puses es domāju, vai man tas ir nepieciešams/vai arī varu bez tā iztikt, jo šeit būšu vēl tikai līdz piektdienai. Vēl apdomāšu J tas nav tik vienk. uztaisīt numuru, te ir jāaizpilda dokumenti, jāiesniedz pases/vīzas kopijas...jāiesniedz foto... tas viss ir priekš parastas priekšapmaksas kartes! Tāpat kā Indijā sistēma! Tikai, kā paskaidroja mans viesnīcas īpašnieks, Indijā strādā vairāki tīkli, jo tā ir attīstītāka valsts...šeit ļoti ierobežots šis pakalpojums! Tāpēc arī manas citas tel. kartes nestrādā!
Trešā lieta, TE ir ļooooooooti netīrs, piesārņots gaiss, tik ļoti, ka labāk nevērt vaļā istabas logu, ārā ir vasara, bet cilvēki staigā viscaur saģērbušies, jo te ir nenormāli daudz putekļu, salīdzinot ar šo es Indijā dzīvoju ļooooooooti tīrā gaisā (iespējams, tāpēc, ka mazpilsētā un kalnos)... šeit katru dienu- vismaz vienreiz dienā ir nepieciešams mazgāt matus/ādu un nomainīt drēbes... te ir tik piesārņots gaiss, ka visi klepo, reizēm acīs griež- tāpēc es nemaz drusciņ pat nelieku skropstu tušu!
Labi, šis ir viss informācijai- kāpēc es esmu ļoti reti sasniedzama :D kā arī domāju, ka tas noderēs tiem cilvēkiem, kas plāno braukt, jo vismaz viņi atšķirībā no manis varēs pabrīdināt savus mīļos par šīm neērtībām komunikācijā!!! Kas kārtējo reizi jāsaka ir pupu mizas J
Es k.kā iesāku ar šīm ne tik pozitīvajām lietām laikam lai tās nebojātu manu tālāko stāstu par visu pozitīvo! Jo šīs tehniskās lietas bija vienīgie misēkļi ar ko šajās dienās šeit esmu sastapusies! Es Jums varu pateikt tikai to, ka Dievs mani mīl, un man ir blakus visu laiku Dieva eņģeļi (vai vienalga kā apzīmē katrs- k.ko augstākstāvošu) ! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru