piektdiena, 2012. gada 9. marts

Nepāla- sestā diena (08.03.)


Šajā dienā es modos ar lielu iedvesmu, jo zināju, ka beidzot iepirkšos, es neko gandrīz Indijā jaunu nepirku, jo visu laiku gaidīju, kad aizbraukšu uz kādu lielu Indijas tirgu, kur būs lielāks piedāvājums un izdevīgākas cenas, bet dzīvē salikās pat labāk es atbraucu uz Nepālu J
Nu, ko mīļie... aizmirstiet par Vācijas, Itālijas vai vēl nezin kādu Eiropas valstu šopingiem... krājiet naudu biļetēm... tas tiešām ir to vērts...šeit visi ir ļoti atvērti uz kaulēšanos... un atliek vien 2 minūtes padiskutēt par cenu, ja viņi nedod, tad vienk. pagriezties un iet prom, te tiešām beigās viņi atdod gandrīz vienmēr par tādu cenu, ka Tu vēlies, protams, nevajag pārspīlēt, bet arī nevajag arī kautrēties... domāju, ka normāli ir jāsāk uzreiz kaulējoties teikt, ka esi gatava/gatavs maksāt tieši pusi no cenas :D tad vismaz 1/3 noteikti nometīsi no cenas, ja paveiksies, tad arī pusi J Patiesībā, aiziet prom tas ir vienk., jo vismaz 95%, Tu šādu lietu vari atrast arī citur :D
Es pat negribu iedziļināties savos pirkumos, tie ir vienk.superīgi J tikai domāju, ka jaunās lietas pārsvarā nēsāšu LV, jo šeit- diez vai tas ir tā vērts J Latvijā tomēr savādāka vide, un drēbes būs iespējams saglabāt normālā stāvoklī J īpaši jau manas 2 superīgās botiņas, pa šiem ceļiem, diez vai tās izturētu pārbaudi :D
Esmu piebāzusi somu tā, ka es nezinu, kā to nogādāšu līdz gala punktam pirmkārt... otrkārt, es ceru, ka bagāžas svars nepārsniegs atļauto, jo man nav liekas naudas pat ēšanai... es iztērēju visu, visu līdz pēdējam... domāju, ka viena diena, lai attīrītu organismu nenāks par ļaunu... Indijā man stāv naudiņa, ko ar nodomu tur atstāju J
Patiesībā arī vakardienai netrūka pozitīvu notikumu, un nebija tik vien kā trula iepirkšanās... pirmkārt jau man ļoti patika koncerts starp tempļiem... pie mums to sauc par brīvdabas koncertu J Vakarā uzzināju, ka tas bija par godu starptautiskajai sieviešu dienai, vai nav fantastiski, lūk, arī neliels video... man patika

Pēc šopinga devos uz skaistumkopšanas salonu, jo nolēmu, ka arī šeit ir jānotestē pāris pakalpojumi, arī wax.... nu rezultāts ir ļoti labs... tikai viņi izmantoja džinsa audumu strēmeļu vietā, domāju, ka notestēšu šādu ideju LV, jo man liekas, ka saķere ir labāka... tad vēl mani mācīja kā var izraut matiņus ar diega tehniku, super, bet nenoliedzami, ka prakse ir vajadzīga, bet galvenais, ka nopirku šo speciālo diegu, tātad varēšu trenēties...
Saloniņa īpašniece ļoti forša jauna sieviete, man dikti patika J Izmaksas: uzacis- 0,20sant, rokas 0,80sant, kājas līdz celim 2,50Ls, kājas visā garumā 4Ls... bikini 6Ls... nu tā... normālas cenas, neteikšu, ka ļoti lēti, ja salīdzina visas citas cenas šeit
 
Vakarā, kad godam biju aizpildījusi savu dienu devos uz vietu, kur parasti šeit gāju brokastot un vakariņot, un man pat sanāca mini atvadu ballīte, tiesa gan ar praktiski nepazīstamiem cilvēkiem J vienīgais, ko pazinu bija Kanādieties, tagad zinu viņa vārdu- Brūss, tad sieviete no Dānijas un vietējais žurnālstis/fotoreportieris no Nepālas, ļoti jauks vakars bija, daudz smējāmies, pļāpājām par dzīvi kā tādu J Kontakti ir apmainīti, jo nekad neko nevar zināt, kur nākamo reizi tiksimies, varbūt Latvijā
 
Tagad esmu gatava doties ceļā, vien. ceru, ka paspēšu nopublicēt draugos jauno galeriju J
Turiet par mani īkšķus, lai iekļaujos atļautajā bagāžā, un lai paspēju uz autobusu no Delhi un Dharamshalu, jo pretējā gadījumā man nāksies nakti pavadīt Delhi, ja viss būs labi, tad Indijas mājās būšu jau nākamās dienas 8:00 rītā J





2 komentāri: