ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

lutināšana :)


Čauuuuuuuuu, foršie cilvēciņi!!!
Tik patīkami lasīt, ka Latvijā jau sniegpulkstenītes rosās J , saulīte silda un netīrais sniedziņš lēnām sāk izzust J Ceru, ka arī putniņi Jums čivina... man te dzied, gan putni, gan kaķi, gan suņi... arī kaimiņu bērni te raud, te spiedz no laimes!
Šodien pēc skolas sēdēju un sauļojos uz balkona...un, ko es pamanu... vienu stāvu zemāk- liels pods ar kaņepēm... nu redz... izrādas, ka nemaz nevajag braukt uz Chitwan rezervuāru Nepālā, lai redzētu, kā daba plaukst :D Jautāju savas viesnīcas saimniekam... viņa atruna arī bija labā: Ai, šo podu es nopirku no medicīnas iestādes, kas vērās ciet, un tur jau auga šis augs...nolēmu, ka tas ir skaits un zaļš, lai tik turpina augt :D Es tā pārsmējos.. vienam par otru labāki paskaidrojumi :D 
 

Vakardien domāju, un izdomāju, ka Jūs patiesībā neziniet cik forši ir mācīties Ajūrvēdas masāžas... protams, te arī ir šis tas, ka ne pārāk patīk vai padodas- mans lauciņš šeit ir trakie augu nosaukumi... bet viss nāk ar laiku!
Tagad par pozitīvo... mēs ne tikai praktizējamies uz klientiem vai modeļiem, bet reizēm arī pašas tiekam pie lutināšanām... Vakardien es baudīju procedūru, ko sauc Griva Basti- tas nozīmē, ka tiek uztaisīta mīkla, kā trauciņš (kā apmalītes), kas tiek pielipināta ādai, un iekšā tiek lieta karsta eļļa (kura visu laiku tiek mainīta un temperatūra regulēta), mīklas nozīme šajā visā ir vien tik daudz lai nekur netecētu ārpus noteiktajām robežām eļļa... sajūta super... un procedūras beigās pat neticas, ka pirms brīža Tev uz muguras ir bijuši 300-400gr eļļas... šis ir brīnumlīdzeklis visiem ikdienas saspringtajiem ofisa cilvēkiem... arī Tev – Egitiņ :D zinu, ka lasi, man k.kā uzreiz pirmā doma bija par Tevi J Līdzīgi procedūras tiek veiktas arī muguras lejas daļā, sirds rajonā uz ceļiem, potītēm... par potītēm- Bucim būs savs brīnumlīdzeklis pēc ne tik veiksmīgām basīša spēlēm :D Vispār ļoti forša, vienkārša un efektīva procedūra... zemāk arī bilde...   

Turpinot par patīkamo... šodien taisījām Matjai interesantu procedūru... kur tiek masēta galva un piere, ar kartu eļļas vates tamponu, un beigās likta vates komprese (ar karstu eļļu) uz pieres, kamēr tā stāv tikmēr notiek galvas masāža... 
 Un tagad visam nagla... kā mani šodien lutināja... vienk.fantastika... es pati dzīvē esmu baudījusi starp 20-30 dažādām masāžu tehnikām...visu laiku, mana Topa virsotnē bija akmeņu masāža...bet kas par masāžu ir Shirahseka... droši vien daudzi no Jums ir redzējuši bildi, kur no liela trauka tecina eļļu klientam uz galvas... kas par sajūtām... kad siltu eļļu tecina, masējot pieri un galvu... Šī procesa laikā vienam cilvēkam iztecina 2l eļļas... (ha, iedomājieties cik forši mati pēc eļļas peldes)... labā ziņa par šiem 2l ir tā, ka klientam eļļu var izmantot pāris reizes atkārtoti (katram savu eļļu klientam)... jo paši spējiet iedomāties izmaksas 2l eļļas... Indijā ir ok...bet Latvijā... tiešām laba sajūta... man skudriņas skrēja... es domāju, ka pēc tam gribēšu tikai gulēt, jo tik labi relaksēja...bet procedūras beigās man enerģija lauzās ārā J SUPER...
Starp citu, atnākot mājās mazgāju matus, un smējos, jo atcerējos, kā Bucis „netīšām” (gribēja pabiedēt) savai māsai ielēja eļļas pudeli matos- bērnībā... tajā brīdī es domāju- Dinčik, ja Tu zinātu, kā es Tevi tagad saprotu :D patiesībā nebija tik traki, tikai 3 reizes šampūns matos... un tas pavisam noteikti ir tā vērts... domāju, ka šonakt gulēšu kā zīdainis, jo pēdējā laikā bija nelielas problēmas ar gulēšanu... ;)




 Labi, beigšu Jūs kārdināt ar šiem brīnumlīdzekļiem... J bet tiešām, Ajūrvēda ir viena fantastiska lieta, ja vien zina, kā kombinēt procedūras, un, kā noteikt , kas kam un kādā gadījumā ir nepieciešams... ;)
Tagad man ir sākusies finiša taisne... dikti daudz vēl gribas paspēt, padarīt, izbaudīt un redzēt J bet man pa lielam ir palikušas tikai 4 svētdienas (pārējās dienās ir skola)... jo jau 5 svētdienā es būšu mājās :D
Tagad gandrīz vairs nav nemaz brīvā laika, ja par aizņemto var saukt visas tās patīkamās lietas, ko daru :D Tagad aktīvi taisu savu kursa darbu, par ajūrvēdas procedūrām un masāžām... kopumā man ir jāsagatavo 70-100Lpp... laikam lieki teikt, ka tas viss pasākums ir angļu valodā... J Tā, nu es te cīnos ar mācībām... nākamnedēļ nogalē man būs mīļais tests par augiem :D brrr... gaidu, kā zobu sāpes :D  
Vēl tik nobeigumā gribēju pateikt, ka šeit ir fantastiska augļu izvēle... cenas... piemēram, vakardien es nopirku, kokosriekstu, banānu ķekaru, brokoli, puķkāpostu (mazu), ķiplokus dažus...un vēl k.ko, laikam papriku...aaa un dažus mandarīnus - es samaksāju 1,10Ls... es domāju, ka šī būs lieta, kas man Latvijā ļoti pietrūks... ne tikai cenas, bet tas, ka Tu vari nopirkt eksotiskus vietējos augļus... un patiesībā tas tiešām viss garšo pavisam savādāk...
Vakardien bija dārzeņu sautējums, šodien izdomāju, ka vajag k.ko neveselīgu, jo pārāk veselīgi arī nevar visu laiku k.ko vārītu, tad nu šodien sagatavoju sev gardus ceptus kartupelīšus ar brokoļiem... bet brokastīs... es biju izdomājusi, ka gribu vārītas olas ar maizi... es maizi te nepērku, ja taisu tad tikai pati čipati... jo te ir tās tostermaizes, kas glabājas 2 nedēļas... te nu es izdomāju, ka baigais slinkums taisīt pašai maizīti, un kamēr vārīju olas, skrēju uz veikalu... un, kā Jūs domājat... protams, ka tieši tad nevienā no 2 veikaliem maizes nebija :D skrēju atpakaļ un fiksi cepu maizītes :D lūk, manas izmocītās brokastis, kas bija gardas


Atcerējos, ka iepriekš lielījos ar arbūza testēšanu... tiešām gards J Nākamais būs kokosrieksts :D
Arbūzaini sveicieni, un lai saulīte ik dienu vairāk silda... arī sirdi




1 komentārs:

  1. Lasu un ar nepacietību gaidu, kad beidzot nonākšu tavās gadīgajās rokās!

    AtbildētDzēst