otrdiena, 2012. gada 6. marts

Nepāla- ceturtā diena (06.03.)


Labvakar :) 
Šodien modos pirms 6:00, jo jau 6:15 tikos ar aģentu, kas organizēja manu braucienu uz džungļiem... viss notika, kā plānots, pat vēl labāk, jo līdz autobusam negājām ar kājām, bet viņš aizveda ar taxi ;)
Es no rīta kārtīgi saģērbos, paņēmu līdzi arī pančo (kā sega, tikai galva pa vidu ;) ) tas tiešām noderēja, jo autobusā brauc dažādu kultūru pārstāvji, piemēram, japāņi, kas ļoti grib bāzt galvu a logu, bet tas, protams, nenotiek tikai vienā autobusa pusē, tāds normāls caurvējš :D dienas laikā, kad gaiss tapa karsts, tad pat tas bija ļoti patīkami J
Autobuss ļoti līdzīgs vecajiem Ikarusiem... tikai vismaz 6 reizes putekļu vairāk nekā braucot pa mūsu ceļiem... Džinsu bikses, ko vakardien laimīga saņēmu no tīrītavas, ir atkal tieši tikpat netīras, cik tās bija pirms nodevu tīrīt :D
Kad izkāpu no autobusa, pēc 6 stundu brauciena, mani laipni sagaidīja nākamais pārstāvis- gids, tad mēs ar superīgu mašīnu braucām uz viesu namu, es centīšos rīt nobildēt mašīnu, jo šodien es to nepaguvu izdarīt J
Tā, nu es normāli saģērbusies (džinsi, tkrekls – pančo un zeķes tika noglabāti somā) devos uz džungļiem, iepriekšējā dienā jautāju aģentūras pārstāvim par laiku, kas sagaida šeit- vai būs karstāks, vai nē... viņš saka nē, nē, tāpat kā šeit... pēc loģikas likās, ka jābūt karstākam, ja jau tropu dzīvnieki šeit būs sastopami, lūk, atkal pierādās fakts, ka ir jāuzticas savām emocijām :D laiks te ir nevis vienk. siltāks, bet tik karsts, kā karstākā jūlija/augusta diena vasarā... manā istabā dzīvo arī daudz odi un ķirzakas... bet tas ir sīkums, jo patiesībā šī ir ļoti mājīga istaba... ar baltām sienām, sarkanu paklāju... bambusa griestiem... tiešām skaisti... man ir tāds kā savs dzīvoklītis... pie ieejas maza terasīte ar krēsliem... man laukā dzied visādi dzīvnieciņi... tepat kokā gatavojas papajas augļi... apkārtne te ir ļoti skaista un sakopta... viss ir tīrs un kārtīgs, es domāju, ka šī ir viskārtīgākā un omulīgākā vieta, ko esmu redzējusi Āzijā... te ir ļoti skaisti! Aaa, nē, meloju, arī vakardien redzētais Tibetiešu klosteris bija ļoti skaists- tā apkārtne J tātad otra skaistākā vieta J   
Pa ceļam uz viesu namu, mašīnā pievienojās vēl 3 cilvēki- no kuriem patiesībā ar 2 braucu vienā autobusā- 2 francūži- tēvs un dēls, un viena sieviete, ko pirmo reizi redzēju mašīnā-no Nīderlandes. Francūži, kā jau francūži angliski praktiski nerunā, bet mēs atrodam veidu kā komunicēt- es jau zinu no sava Francijas brauciena, ka visi saprot mīmikas un žestus :D tā nu mēs komunicējam ;)
Kad atbraucām uz viesu namu, mūs laipni sagaidīja, izstāstīja katram paredzētās programmas, kas atšķiras, jo atšķiras šeit pavadītais laiks. Piemēram, šodien mums visiem četriem viss bija kopā, bet rīt atšķirīgi.
Kad iekārtojāmies katrs savā istabiņā ēdām gardas pusdienas, tad vienk. stundu atpūtāmies, pļāpājām, un dzērām mazliet alu- 1 pudeli uz 3 cilvēkiem, šī bija pirmā reize Āzijā, kad dzēru alu, un tas tiešām ļoti prasījās... paši variet iedomāties, kā ir kad saulīte cepina... miers visapkārt... ai labāk nekārdināšu Jūs, jo pat man liekas, ka atgriezties Indijā- McLeod Ganj... būs pārāk auksti, kaut arī tur ir salīdzinoši patīkams laiks...bet ne karsts ;)
Pulksten 16:00 devāmies pastaigā pa džungļiem ar gidu, nu nekādi trakie džungļi te nebija :D bet skati tiešām vietās, kā National Geographic... ne dzīvnieku ziņā, bet tīri dabasskatu ziņā... es pirmo reizi dzīvē glaudīju ziloni, bet atcerieties, ka tas ir droši tikai tad, ja blakus ir ziloņa saimnieks- nevis vienk.gids... piemēram, mūsu viesnīcas zilonim, ir 2 saimnieki, kas guļ blakus zilonim, viņiem ir gultas, bet tas viss ir nojumē, kur arī zilonis dzīvo... redzēju, kā top zilonim gatavota pārtikā- es Jums saku, tas ir mākslas darbs... un ļoti smags darbs- katru dienu k.ko tādu veidot... tiek likts iekšā salmu buntītēs graudi, kas tiek sapakoti ar salmiem, beigās izskatās, kā salmu paciņas J ir arī bildes, tikai šodien es nepaņēmu līdzi fotoaparāta kartes lasītāju.
Par džungļiem uztaisīšu atsevišķu galeriju draugos J
Šodien satikām krokadīlu, tiesa tas atradās pāri upei... uzzināju, ka ir diva veida krokodili, tas, kuram ir lieli žokļi, neēd un nekož cilvēkiem, tikai klabina zobus, bet tas, kam ir salīdzinoši īss purns ir ļoti bīstams mednieks, un ēd visu, kam ir asinis... nu tad to briesmīgo arī šodien satikām... redzējām arī daudz skaistus putnus J
Mūsu galamērķis, bija ļoti skaista vieta, upes krastā, lai vērotu saulrietu- pasakaini skaisti, un pavisam savādāks, nekā esmu redzējusi līdz šim... vispār man patīk gan saulrieti, gan saullēkti, tikai tagad esmu sapratusi, ka katrs no tiem ir īpašs- savādāks... J
Vispār šis ciems ir ļoti kārtīgs un sakopts, iespējams, ka tas ir tāpēc, ka tas atrodas rezervuārā... starp citu šodien arī iemācījos, kā var atšķirt Indijas un Āfrikas ziloņus... bet atgriežoties pie ciema... pārsvarā visas mājas šeit ir būvētas no dubļiem un salmiem, ļoti skaistas mazas būdiņas J cilvēki šeit ir laipni un sveicinās, atkal sastapos ar to pašu sirsnību, ko izjūtu Indijā J savā ciemiņā!
Es bērniem nedodu naudu, bet parasti man somā ir konfektes, šeit pirmo reizi sastapos ar to, ka viens prasīja, kā iedevu, tā tiešām bars sekoja, kamēr gids viņus nesabāra... starp citu atcerējos vakardien, kad biju tajā vietā, kur mirušos dedzina, tur augšā pie templīšiem dzīvo arī dažas nabadzīgas ģimenes- kapos... tur dikti nosmulējusies meitenīte (~ 5gadi), kad ieraudzīja mani paķēra klēpī mazu bebi un skrēja pie manis, un stiepj roku... es nereaģēju, viņa saka, baby wants chocolate, es atcerējos, ka somā man ir končas iedevu dažas, pēc brīža pieskrien mazs puisītis, tikpat nosmulējies, laikam vēl viens brālītis... un saka man: HELLO CHOCOLATE, es tā sāku smieties :D nevis vienk. hello, bet nosauc mani par šokolādi J tik mīļi!
Kad atgriezāmies viesnīcā, gājām visi mazgāties, te ir ļoti interesanti tas, ka ūdens bija karsts, un, kā sapratu, tas tiek uzkarsēts ar saules palīdzību, pirmo reizi baudītu šādu lietu- un tiešām strādā lieliski... patiesībā šai vietai ļoti pārdomāta ideja, jo loģiski, ka tad, kad šeit ir slikts laiks- tūristi nebrauks, līdz ar to karstais ūdens nebūs nepieciešams J
Vakariņas arī bija ļoti gardas... ja godīgi...es negaidīju, ka viss būs tik labi noorganizēts... tas tiešām ir vērts katra santīma, kas tika samaksāts par šo tūri J
Beidzot paralēli rakstot esmu salādējusi draugos gandrīz visas bildes par Kathmandu, tikai nezinu vai paspēšu tās publicēt, jo vēl ir nepieciešams pievienot aprakstus, bet man liekas, ka 23:00, pēc 15 min.šeit tiks atslēgta elektrība... ja nepaspēšu, tad noteikti rīt būs bildes J
Rītdien no rīta jau 06:15 dodos ceļā ar ziloni J gaidu ar nepacietību J pēc tūres ar ziloni, man būs laiks fiksām brokastīm, un, tad atkal ar autobusu uz Katmandu, ceru, ka tur nokļūšu, kad būs vēl gaišs, lai diena nav pavadīta veltīgi, kaut gan tā noteikti nebūs veltīga, rītdiena būs ļoti īpaša, jo atkal būs jaunas emocijas un iespaidi ik uz soļa, ne tikai zilonēna mugurā J
Ja, es šeit atgriezīšos- Nepālā, tad noteikti palikšu šajā rezervuārā vismaz 5 dienas, jo šeit pat bez visiem džungļu piedzīvojumiem, ir ļoti laba iekšēja sajūta būt... vienk. sēdēt uz soliņa un ļauties saules stariem, maigam vējiņam... un dabas skaņām... skaisti! Es esmu droši, ka neviena sanatorija/atpūtas centrs nestāv blakus...šī vieta dziedē dvēseli/garu... :) 
P.S. mīļie, paldies par burvīgajām vēstulēm J esmu ļoti, ļoti priecīga tās saņemot- izlasot J Paldies par šīm emocijām!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru